Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال حسینی تولد شجاع خلیل زاده را به او تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید جلال حسینی کاپیتان متعصب تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت تولد شجاع خلیل زاده با انتشار تصویری از کیک تولد این بازیکن که روی آن عکس خلیل زاده حک شده بود تولد او را تبریک گفت . پست اینستاگرامی حسینی را ادامه مشاهده می کنید :

سید جلال حسینی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۶۰ – بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون برای تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

وی سابقه عضویت در تیم‌های ملوان بندر انزلی، سایپاو سپاهان، پرسپولیس، الاهلی قطر و نفت تهران را دارد. سید جلال حسینی پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر و با سابقه شش قهرمانی تنها بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران است که توانسته با سه تیم مختلف قهرمان شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سید جلال حسینی اینستاگرام حسینی پرسپولیس پست اینستاگرام حسینی تیم فوتبال پرسپولیس سید جلال حسینی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی پرسپولیس تهران استقلال تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو