Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@04:06:15 GMT

حمله مردی با تبر به زن و بچه یک مرد تهرانی + جزییات

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۶۳۹۱

رکنا: مرد تبر به دست به خودروی حامل کودک در تهران حمله کرد.

بعدازظهر 20 اردیبهشت سال جاری وقوع یک فقره درگیری در بزرگراه بعثت به پلیس اعلام شد که دقایقی بعد مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پس از حضور پلیس Police در محل اعلام خبر، مرد جوانی به مأموران مراجعه کرد و در اظهاراتش به پلیس گفت: همراه با همسر، کودک چهارماهه، مادرم و مادرزنم سوار بر خودروی تیبا بودیم و من راننده بودم، در حال حرکت در بزرگراه بودم که راننده یک خودروی مزدا دوکابین از پشت سر به من چراغ داد و می‌خواست سبقت بگیرد اما مسیر مقابل ترافیک بود، مدتی از این قضیه نگذشت که این راننده از من سبقت گرفت اما همزمان حین سبقت گرفتن کامیونی نیز از کنار خودرویم رد شد و من برای اینکه با کامیون تصادف Crash نکنم به سمت راست بزرگراه منحرف شدم و توقف کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمانیکه راننده مزدا قصد سبقت داشت، به نحوه رانندگی او اعتراض کردم و از او خواستم که در حاشیه بزرگراه توقف کند اما وی به من فحاشی ناموسی کرد و جلوتر از خودروی من، متوقف شد، همسر من در این حین با تلفن‌همراهش اقدام به فیلمبرداری از پلاک این راننده کرد تا موضوع را به پلیس گزارش کنیم اما ناگهان راننده مزدا در حالیکه تبر دستش بود از خودرو پیاده، به سمت خودرو من حمله‌ور شد و شیشه جلوی خودروی را در حالیکه زن و بچه همراهم بود، خرد کرد، در این حین دست من نیز آسیب دید و در نهایت وی متواری شد.

پس از اظهارات این مرد، تیمی از مأموران اداره آگاهی با شناسایی متهم‌ برای بازداشت وی دست به کار شده و روز گذشته وی را بازداشت کردند.

متهم این پرونده پس از بازداشت، در اظهاراتش به مأموران گفت: تازه ازدواج کرده‌ام و خودرو برای برادرم بود، روز حادثه Incident حین رانندگی در بزرگراه فردی که از وی 100 میلیون تومان طلب دارم، با من تماس گرفت که در آن زمان با فرد بدهکار تلفنی جروبحثم شد که ناگهان خودروی کامیون از کنار خودرویم رد شد و من برای اینکه با وی تصادف نکنم فرمان را به سمت خودروی شاکی پیچیدم.

وی افزود: به دلیل همین اتفاق شاکی نتوانست خودرویش را کنترل کند و به سمت حاشیه بزرگراه رفت، در آن زمان درگیری لفظی بین ما اتفاق افتاد، من نیز که عصبی بودم خودرو را متوقف کرده و تنها چیزی که در آن زمان به چشمم خورد، یک تبر بود که داخل خودرو قرار داشت، من تبر را برداشتم و به سمت خودرو حمله‌ور شدم، نمی‌دانستم داخل خودرو کودک است و بچه را ندیدم، فقط قصد ترساندن آنها را داشتم.

متهم این پرونده، با دستور بازپرس بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/ جسد مومیایی پیدا شده در شهر ری قطعا رضاشاه است ! + جزییات ناگفته

حمام خون در مینی بوس دانش آموزان در خرم آباد +عکس

فوری / عامل شلیک وحشتناک در گلوبندک تهران کیست؟! / یک مرد کشته شد

ریحانه وقتی وارد خانه شد به جای مهمانی مسعود را تنها دید

ناگفته های تیراندازی خونین در عروسی شیرازی ها / 34 نفر به رگبار بسته شدند

پدری به سبک داعشی ها سر دختر 2 ساله اش را برید/ او لذت می برد + عکس

علی پروین چرا پنج شنبه دستگیر شد؟

قاتل دردادگاه بی پروا از خواهر زنش تعریف کرد!/ او مشکل اخلاقی داشت+عکس

عکس یادگاری خانواده داعشی قبل از عملیات انتحاری جمعی + عکس

دزد بی رحم به التماس های دختر جوان توجه نکرد/ این مرد امروز اعدام شد+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث بزرگراه حادثه کودک تهران مرد تبر به دست عکس قتل مرد ایران اعدام دختر روزنامه فیلم تجاوز دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل

به گزارش همشهری آنلاین، ماجرای این جنایت وحشتناک که به اختلافات قدیمی و ریشه دار ملکی در منطقه کورده و پیچ ساغروان گره خورده است، هنگامی رمز گشایی شد که چند فیلم از صحنه درگیری هولناک حاشیه بزرگراه آسیایی مشهد در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که توسط شهروندان فیلمبرداری شده بود. از سوی دیگر نیز تصاویری از صحنه جنایت ضمیمه پرونده جنایی شد که توسط راننده پژو (مقتول) به ثبت رسیده بود.

در همین حال دوشنبه گذشته با دستور قاضی دکتر صادق صفری (بازپرس ویژه قتل عمد) ۵ متهم این پرونده به محل وقوع جنایت در نزدیکی پیچ ساغروان هدایت شدند و مقابل دوربین قوه قضاییه به تشریح زوایای جدیدی از این جنایت تکان دهنده پرداختند. آن ها که با مشاهده اسناد و مدارک انکار ناپذیر چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به داستان سرایی های گذشته پایان دادند و هر کدام چاقویی را به دست گرفتند که روز حادثه خونبار،آن را در اختیار داشتند. لحظاتی بعد ۳ چاقو از روی کاپوت خودرو برداشته شد و یکی از متهمان نیز چماقی را به دست گرفت که آن روز با آن ضرباتی را بر پیکر راننده پژو (مقتول)فرود آورده بود.

کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت

امنیت کامل در محل واکاوی قضایی این پرونده جنایی برقرار بود و متهمان در فضایی آرام چنان جزئیات وقوع قتل در حاشیه بزرگراه آسیایی را بازگو کردند که دیگر جای سوالی هم برای وکلای مدافع باقی نماند!

در همین حال برخی از متهمان، دخالت های غیرکارشناسی برخی از افراد و نیروهای محلی برای ایجاد صلح و سازش در میان آن ها را از دلایل اصلی شدت اختلافات دانستند و مدعی بودند که اگر به شیوه قانونی برای حل اختلافات ملکی ادامه می دادند این جنایت وحشتناک رخ نمی داد.

درمیان متهمان این پرونده یکی از افراد سرشناس و پرنفوذی نیز وجود دارد که در یکی از قوای سه گانه کشور مشغول کاربود!

در این شرایط، بررسی های قضایی و کنکاش های تخصصی قاضی صفری درباره چگونگی وقوع این حادثه دلخراش نشان داد تعدادی از اهالی یکی از روستاهای منطقه گلمکان از مدت ها قبل درگیری های زیادی به خاطر اختلافات ملکی داشتند تا این که روز چهاردهم فروردین ،۴برادر و فرد دیگری به نام علیرضا در حالی که سوار بر دو دستگاه خودروی سمند بودند به تعقیب جوان پژو سواری به نام «قاسم-د»پرداختند تا بار دیگر از او زهر چشم بگیرند. «قاسم» نیز که متوجه تعقیب آن ها شده بود برسرعت پژو افزود تا از چنگ آن ها بگریزد ولی هنگامی که وارد بزرگراه آسیایی شد و به سمت مشهد پدال گاز را فشرد ناگهان راننده سمند از پشت سر به او رسید و با یک حرکت وحشتناک، کنترل فرمان را از دست جوان پژو سوار خارج کرد.

خودروی پژو که به آن سوی جاده منحرف شده بودپس از برخورد با جزیره میانی بزرگراه (آیلند) واژگون شد و پس از غلتیدن کف آسفالت در حاشیه جاده افتاد. در این هنگام راننده پژو که می دانست در چه مخمصه ترسناکی قرارگرفته است خود را از درون خودرو بیرون کشید و با پای پیاده پا به فرارگذاشت اما در این لحظه سمند دیگر تعقیب کنندگان از راه رسید و او را در حال فرار نقش بر زمین کردند. در یک چشم بر هم زدن ناگهان ۴ برادر چشم آبی به همراه یکی دیگر از اهالی که او را فردی شرور معرفی می کردند،از خودرو بیرون پریدند و با چماق و چاقو به جان راننده پژو افتادند. آن ها با ضربات متعدد چاقو و چوب،جوان ۳۲ ساله را هدف گرفتند و بی رحمانه تیغه چاقو را بر نقاط مختلف پیکر خون آلود وی وارد کردند.

در حالی که برخی از اهالی محل و رهگذران از این صحنه دلهره آور فیلم می گرفتند، برادران چشم آبی، پیکر خون آلود «قاسم-د» را رها کردند و از صحنه حادثه گریختند. طولی نکشید که پیکر نیمه جان راننده ۳۲ ساله پژو به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت اما او بر اثر عوارض ناشی از اصابت چوب و چاقو جان سپرد. این گونه بود که قاضی شعبه۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد وارد عمل شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

با لو رفتن ماجرای قتل در پی اختلاف ملکی،گروهی تخصصی از کارآگاهان به سرپرستی سروان عظیمی مقدم (افسر جنایی آگاهی خراسان رضوی) رصد های اطلاعاتی را برای دستگیری متهمان آغاز کردند و بعد از بازداشت دو تن از متهمان،بقیه افراد مرتبط با این پرونده جنایی که حلقه محاصره را تنگ تر می دیدند،خود را تسلیم قانون کردند و درحالی به تشریح زوایای مختلف این جنایت هولناک پرداختند که قاضی دکتر صفری،فیلم هایی از صحنه جنایت را برای آنان به نمایش گذاشت. از سوی دیگر نیز راننده پژو (مقتول)با نصب دوربین روی داشبورد خودرو و یقه پیراهنش، صحنه هایی از قتل خود را به تصویر کشیده بود که همه این اسناد محکمه پسند ضمیمه پرونده شد و بررسی های قضایی در این باره ادامه یافت.

بازسازی صحنه قتل در برگراه آسیایی مشهد - پرونده چشم آبی ها کد خبر 847125 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟