Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:35:27 GMT

10 گل منچستریونایتد در دقایق آخر بازی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۷۰۹۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

حساس ترین گل های دقایق اخر تیم فوتبال منچستریونایتد را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما ده گل برتر تیم فوتبال منچستریونایتد در آخرین دقایق بازی که به فرگی تایم در یونایتد معروف است را اماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فوتبال منچستر یونایتد (به انگلیسی: Manchester United Football Club) یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال ۱۸۷۸، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث (به انگلیسی: Newton Heath LYR Football Club) تأسیس شد. در سال ۱۹۰۲، نام این باشگاه به منچستر یونایتد تغییر یافت و در سال ۱۹۱۰، ورزشگاه الدترافورد به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم انتخاب شد.

منچستر یونایتد با داشتن ۲۰ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، ۵ قهرمانی در جام اتحادیه، ۱۲ قهرمانی در جام حذفی، ۲۱ قهرمانی در سوپر جام انگلستان، ۱ قهرمانی در لیگ اروپا و هم‌چنین سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال جهان به‌شمار می‌آید. آن‌ها تنها تیم انگلیسی هستند که توانستند در فصل ۹۹–۱۹۹۸ هر سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا (سه‌گانه) را به دست آورند.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرگی تایم فرگی تایم گل های منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم