Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و الجزیره امارات در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از لحظاتی پیش در ورزشگاه آزادی آغاز شد.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از  خبرورزشی،  تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الجزیره امارات رفت.

داور:ما نینگ( چین)

کمک داوران: کاو ییی،شی یانگ( چین)

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل:

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نورالهی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب الجزیره امارات:

علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، محمد العطاس، خلیفه الحمادی، محمد المسلمی، سالم راشد، محمد جمال، مبارک بوصوفه، رمارینیو و علی مبخوت

سرمربی: تین کاته

شرح بازی:

دقیقه یک: ضربه سر مهاجم پرسپولیس را دروازه بان الجزیره مهار کرد.

دقیقه ۲: نفوذ صادق محرمی از سمت راست اولین کرنر بازی را برای پرسپولیس رقم زد.ضربه کرنر را نورالهی روی دروازه فرستاد که مدافع الجزیره با کمک تیرک دروازه توپ را از روی خط بیرون کشید.

دقیقه ۵: شوت از راه دور بازیکن الجزیر ه را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۷: ارسال محرمی در محوطه جریمه به وحید امیری رسید و او قدر این توپ را ندانست و به راحتی این فرصت گلزنی را از دست داد.

دقیقه ۸: خطا روی نعمتی چسبیده به محوطه جریمه یک ضربه کاشته برای پرسپولیس به همراه داشت. این ضربه را نورالهی فرستاد که توپ به شجاع خلیل زاده رسید و ضربه بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: اشتباه مدافعان پرسپولیس یک نیمچه موقعیت گلزنی به الجزیره داد که در نهایت سیدجلال حسینی توپ را دفع کرد و بیرانوند توپ رامهار کرد.

دقیقه ۱۲: خطا روی احمدزاده یک ضربه کاشته دیگر برای پرسپولیس به همراه داشت که این ضربه را نورالهی روی دروازه الجزیره فرستاد اما نعمتی نتوانست از این توپ استفاده کند توپ با اختلاف از کنار دروازه الجزیره به اوت رفت.

دقیقه ۱۴: شوت احمد نورالهی از راه دور به آرامی در اختیار دروازه بان الجزیره قرار گرفت.

دقیقه ۱۵: ضربه کاشته الجزیره روی دروازه پرسپولیس زده شد که توپ به خلیفه مبارک رسید و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: ماهینی توپ را به انصاری داد و ارسال این بازیکن را مدافع الجزیره با مشت دور کرد.

دقیقه ۱۷: بازهم حسین ماهینی با یک پرتاب بلند اوت توپ را به محوطه جریمه الجزیره رساند اما دروازه بان توپ را به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۱۹: پرتاب بلند اوت از سوی حسین ماهینی این مرتبه از جناح راست یک موقعیت گلزنی دیگر برای پرسپولیس ایجاد کرد اما احمدزاده نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه ۲۰: ضربه کاشته پرسپولیس را امیری روی دروازه الجزیره فرستاد که بازهم علی خصیف توپ را با مشت دور کرد.حسین ماهینی یک بار دیگر با پرتاب بلند توپ را به محوطه جریمه الجزیره رساند و ضربه سر علیپور را دروازه بان الجزیره به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۲۱: محمد فوزی بازیکن الجزیره یک ارسال بی دقت روی دروازه پرسپولیس انجام داد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: احمدزاده پا به توپ وارد محوطه جریمه الجزیره شد و با خطای مدافع الجزیره سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت ولی بازیکنان پرسپولیس به تصمیم داور معترض شدند.

دقیقه ۲۷: ضربه کاشته پرسپولیس را امیری زد که مدافعان توپ را دفع کردند.
دقیقه ۳۱: شوت نورالهی از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از کنار دروازه الجزیره به بیرون رفت.
دقیقه ۳۲: نورالهی ضربه کرنر پرسپولیس را زد که بازهم مدافعان توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۳۴: توپ در محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید و او با بی دقتی بهترین فرصت گلزنی تیم پرسپولیس را از دست داد و شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: فرشاد احمدزاده روی بازیکن الجزیره مرتکب خطا شد که این ضربه حاصلی برای تیم اماراتی نداشت و مدافعان توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۴۰: ارسال محمد انصاری روی دروازه را دروازه بان الجزیره با مشت دور کرد و بعد خود را روی زمین انداخت تا چند دقیقه‌ای وقت را تلف کند. او قبل از مشت زدن توپ با فرشاد احمدزاده برخورد کرد.

دقیقه ۴۴: نورالهی بازهم یک کرنر را زد که حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)

به گزارش "ورزش‌سه"، درخشش حسن‌زاده در حالی رقم خورد که او یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی در دور گروهی و سه مسابقه برابر افغانستان، بحرین و کویت هم بود و نقش ویژه او در تیم وحید شمسایی وقتی بیشتر به چشم آمد که او در آخرین ثانیه‌های مسابقه برابر کویت و در حالی که تیم ملی با نتیجه 4 بر صفر از حریف خود پیش بود، برای حفظ دروازه تیم ملی با از جان مایه گذاشت و با جنگندگی و توانی مثال زدنی خودش را در مسیر پارس ارسالی بازیکن کویت قرار داد تا از گلزنی آنها جلوگیری کند.

ویدئو: 330874

حسن‌زاده که آمار استثنایی 45 بازی و 42 پیروزی را در جام ملت‌های آسیا به نام خود کرده، در مصاف با قرقیزستان توانست این آمار را به 43 پیروزی در 46 مسابقه ارتقا دهد و البته اقدامات تاثیرگذار دیگری هم داشت.

حسن‌زاده که رهبر تیم شمسایی و برقرار کننده تعادل در فاز تدافعی و هجومی تیم به شمار می‌رود، از گل سوم به بعد بیشتر توانست با هوش و خلاقیت خود از فضاهایی که ایجاد می‌شد، استفاده کند. نگاهی به گل‌های چهارم و پنجم ایران مقابل قرقیزستان به خوبی نقش او را پس از تصاحب دوباره توپ به تصویر می‌کشد؛ جایی که او بدون معطلی با پاس‌های کوتاه خود زمینه‌ساز دو گل از احمدعباسی و مهدی کریمی می‌شود.

اما اوج کار حسن زاده کاپیتان 36 ساله تیم ملی در مصاف با قرقیزستان روی گل ششم رقم خورد؛ جایی که او ضربه پنالتی را به شکلی عجیب که نشان از قریحه و تکنیک بالای او داشت، با موجی که به توپ وارد کرد، به سمت دروازه فرستاد. وقتی برای اولین مرتبه این صحنه را می‌بینید، احساس می‌کنید که توپ به سمت راست دروازه‌بان فرستاده می‌شود، اما در ادامه با چرخش و کاتی که حسن‌زاده به پای خود می‌دهد، توپ به سمت چپ دروازه‌بان می‌رود و گل ششم تیم ملی را رقم می‌زند.

دو سال پیش وحید شمسایی تیم ملی را با استفاده از نام‌های جوان به جام ملت‌ها برد و نام بازیکنان بزرگی نظیر حسن زاده را خط زد. او در این تورنمنت حالا رویه دیگری را در پیش گرفته و با برگشت از تصمیم گذشته‌اش بار دیگر حسن زاده را به عنوان رهبر تیمش به جام ملت‌ها برده و تا صعود به مرحله نیمه نهایی هم به خوبی جواب این تصمیم خود را گرفته است.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری