Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: ماموران گمرک ازیک فروند شناور دو محموله قرص و پودر نیروزا قاچاق با ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ استانها بوشهر نظرات

منصور بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه، با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم  گمرکات استان بوشهر مقابله با قاچاق است که در این راستا امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید با تحقق حمایت از کالای ایرانی افزود: مقابله با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا مراحل ترخیص کالا به صورت سامانه الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر، استقرار سامانه جامع گمرکی را در گمرکات استان  مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این سامانه ضمن اینکه در تسریع فرایند ترخیص کالا موثر است از تخلفات فرایند ترخیص کالا و قاچاق جلوگیری می‌کند.

بازیار از کشف دو محموله قرص و پودر نیروزا توسط ماموران گمرک خبر  داد و خاطر نشان کرد: ماموران گمرک گناوه با هوشیاری و دقت در حین بازرسی از یک فروند شناور ورودی قرص و پودر نیرو زا کشف و ضبط کردند.
 
وی، حجم پودر نیروزا را 780 کیلوگرم دانست و گفت: این محموله قاچاق شامل 100 هزارعدد قرص و همچنین 787 کیلوگرم پودر نیروزا با ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال است . 

بازیار بیان کرد:  اقدامات قضایی مربوط به این کشف در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان مازندران اعلام کرد: میزان صادرات کالا به عراق ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۴۳ میلیون و ۱۵۳ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۹ و ۴۵درصدی از کل صادرات گمرکات مازندران را داشته است.

براساس این گزارش، ۳۵ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، موادپلاستیکی، کاغذ، فرآورده‌های گوشتی، شیرینی وکاکائو وبرنج و... از طریق گمرکات مازندران به کشور عراق صادر شده است.

امارات متحده عربی اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در واردات کالا طی سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

میزان واردات کالا از امارات یک میلیون و ۸۵۳ هزار تن به ارزش ۷۹۲ میلیون و ۸۰۷ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۴۰ و ۳۶ درصدی از کل واردات گمرکات مازندران را داشته است.

براساس این گزارش؛ ۱۵ قلم کالا شامل جو و ذرت دامی، گندم، کک متالوژی، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی ونباتی، چوب، وسایل برق و محصولات شیمیایی از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

دیگر خبرها

  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا