Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:50:10 GMT

« نسیم رحمت» مهمان اوقات سحرگاهی مردم خراسان جنوبی می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۸۰۲۵

« نسیم رحمت» مهمان اوقات سحرگاهی مردم خراسان جنوبی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آیینه دار عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: صدا و سیمای خراسان جنوبی همواره برای پخش برنامه های مفرح و امیدبخش تلاش می کند.

وی با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد: در راستای  تبیین اهمیت تحکیم بنیان خانواده، بیشتر به پخش برنامه دورهمی می پردازیم.

آیینه دار  از پخش برنامه سحرگاهی «نسیم رحمت» در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد خبر داد و گفت: برنامه های سحرگاهی شبکه خاوران از شهرستان طبس پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی  بیان کرد: همچنین هر شب بعد از افطار، برنامه «ماه مهربانی» را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: با توجه به ماهیت ماه مبارک رمضان، در پخش برنامه های به مسائلی مانند انفاق، گذشت و امور خیر می پردازیم.

آیینه دار اظهار کرد: پخش سنت ها، ترویج سنت حسنه وقف، پخش آداب و رسوم محلی و برنامه های ویژه افطاری از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.

وی  بیان کرد: همچنین در برنامه های این ماه مبارک تلاش می شود از افراد برجسته مانند موذنین، کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه دعوت شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی «گلشن وحی» و «جرعه ای از خورشید» را از دیگر برنامه های تلویزیونی ماه مبارک رمضان دانست و گفت: همچنین سریال های دردسرهای عظیم، قصه های تبیان و مستند اهل ایمان نیز از شبکه خاوران پخش می شود.

آیینه دار با اشاره به پیش رو بودن کنگره دو هزار شهید استان بیان کرد: این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی در استان بوده که صدا و سیما  به طور ویژه به این مهم پرداخته است.

وی با اشاره به برنامه های رادیویی بیان کرد: نسیم سحر، جمع خوانی قرآن و شهریار از جمله برنامه های رادیویی ویژه این ماه مبارک است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: «سلام رمضان» از دیگر برنامه های جذاب رادیویی بوده که برای این ماه مبارک پیش بینی شده است.

کد خبر 4296918

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیمای خراسان جنوبی ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد ماه مبارك رمضان بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام یاسوج اشتغال مشهد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی