Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، این توطئه‌های شیطانی را عامل تعمیق وحدت امت اسلامی دانست. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و تقبیح جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن و زخمی کردن فلسطینی‌های نوار غزه در روز نکبت، این توطئه‌های شیطانی را عامل تعمیق وحدت امت اسلامی و سرعت یافتن تحقق وعده برچیده شدن طومار اشغالگران قدس شریف دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است:

اقدام گستاخانه و شرورانه رئیس‌جمهور رژیم ضد بشری آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمین و امت اسلامی است، نه‌تنها به تحکیم بنیان‌های پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت برای اشغالگران صهیونیست منجر نخواهد شد ، بلکه موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را فراتر از منطقه رقم خواهد زد.

این بیانیه می‌افزاید:

این اقدام شیطانی که بدون توجه به مخالفت‌های جهانی صورت پذیرفته است، مرحله‌ای نوین از شکل‌گیری بحران‌ها و تنش‌های منطقه‌ای علیه سیاست‌ها و راهبردهای کاخ سفید را یادآور و درعین‌حال شکل‌گیری کابوسی است که صهیونیست‌ها برای فرار از آن راهی جز زندگی در پناهگاه‌ها نخواهند داشت.

این بیانیه با تأکید بر اینکه" بی‌تردید حمایت جبهه مقاومت اسلامی و ملت‌های حق‌طلب ،آزادی‌خواه و ظلم‌ستیز دریاری بخشی به ملت فلسطین و رزمندگان و مجاهدان انتفاضه قدس، ازاین‌پس ابعاد و گستره‌ای وسیع‌تر خواهد یافت"خاطرنشان کرده است:

انتفاضه فلسطین به آمریکایی‌ها و حامیان اقدام شیطان بزرگ در انتقال سفارت آمریکا به قدس نشان خواهد داد، آنچه فراتر از تخیلات، واقعیت آینده سرزمین مقدس فلسطین است، اخراج قطعی اشغالگران و مجازات حتمی حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنان به‌ویژه سردمداران کاخ سفید است.

این بیانیه در پایان با محکومیت شدید اقدام حماقت‌آمیز امریکا در انتقال سفارت خود از تل‌آویو به بیت‌المقدس و نیز تقبیح جنابت همزمان صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن بیش از 2000 تن از فلسطینی‌های نوار غزه در روز نکبت و هفتادمین سال اشغال فلسطین تأکید کرده است :

بی‌تردید جنایت صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن راه‌پیمایی حق بازگشت در نوار غزه که با چراغ سبز آمریکا و به‌منظور نشان دادن مشت به‌اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی ‌به انتفاضیون صورت پذیرفته است، هرچند یک اتفاق نکبت‌بار و مصیبت بزرگ است اما شرایطی را فراهم می‌آورد که امت اسلامی و جبهه مقاومت ،پاسخ گستاخی به مقدسات مسلمین و اولین قبله آنان را در دستور کار قرار دهند و تحقق وعده برچیدن طومار اشغالگران را سرعت بخشند.
انتهای پیام/

R1011199/P1011199/S1,11/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند و همزمان حملات نظامی در رفح را ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته هیئت مذاکره کننده خود را برای بررسی طرح پیشنهادی برای آتش‌بس به قاهره اعزام کند.

در ادامه بیانیه آمده است: ارتش همزمان عملیات نظامی در رفح را برای تحقق اهداف جنگ و اعمال فشار بر حماس ادامه دهد.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد پاسخ حماس با خواسته‌های رژیم صهیونیستی بسیار فاصله دارد.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیرو‌های این رژیم حمله‌ای ناگهانی را علیه اهداف حماس در شرق رفح آغاز کردند و جزئیات بیشتر در این زمینه بعدا منتشر خواهد شد.

جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داده است.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرده است: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

منابع صهیونیستی به شبکه العربیه گفتند پیشنهاد مورد قبول حماس «جدی گرفته نمی‌شود.»

یک مقام اسرائیلی مدعی شد بیانیه حماس درباره موافقت با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس در غزه، یک «فریب» برای نشان دادن اسرائیل به عنوان طرفی است که توافقنامه را رد می‌کند.

این منبع اسرائیلی تأکید کرد: این پیشنهاد شامل امتیازات عمده‌ای است که اسرائیل نمی‌تواند آن‌ها را بپذیرد.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد