Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر شما انتخاب نهایی آرسنال چه کسی خواهد بود؟

طرفداری- حدود یک هفته پیش بود که منابع اسکای خبر دادند آرسنال از بین الگری و انریکه، سرمربی بعدی اش را انتخاب خواهد کرد. اکنون به نظر می رسد گزینه های اصلی سران آرسنال تغییر کرده و دو نام جدید شنیده می شود: میکل آرتتا و یولیان ناگلزمن.

به گزارش اسکای اسپورتس، میکل آرتتا، هافبک سابق آرسنال و دستیار کنونی پپ گواریولا در منچستر سیتی به همراه یولیان ناگلزمن، سرمربی هوفنهایم، گزینه های اصلی هدایت آرسنال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الگری دیشب اعلام کرد در صورتی که از یوونتوس اخراج نشود، در این باشگاه خواهد ماند و از سوی دیگر، با وجود این که لوئیز انریکه به هدایت آرسنال علاقه مند است، توقعات مالی این سرمربی سابق بارسلونا، مانع از توافق او با توپچی ها شده است.

گفتنی است تا بدین لحظه هیچ پیشنهاد رسمی ای از سوی آرسنال به دست تیری آنری یا پاتریک ویرا، اسطوره های این باشگاه نیز نرسیده است. انتظار می رود آرسنال در همین هفته، شروع به انجام مصاحبه با گزینه های مد نظرش کند تا بلکه قبل از شروع جام جهانی، جانشین ونگر مشخص شده باشد.

پپ گواردیولا پیش تر گفته بود که اگر آرسنال به آرتتا پیشنهاد دهد، مانع پیوستن دستیارش به این باشگاه لندنی نخواهد شد اما در صورتی که او تصمیم بگیرد در منچستر سیتی بماند، به "خوشحال ترین فرد دنیا" تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است یولیان ناگلزمن قبلا اخبار مربوط به پیوستنش به آرسنال را "شایعه" قلمداد کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

کد خبر 6084542

دیگر خبرها

  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد