Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:38:09 GMT

تن کاته: زود است به سید جلال بگوییم سوپرمن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۸۴۵۷

تن کاته: زود است به سید جلال بگوییم سوپرمن

سرمربی تیم فوتبال الجزیره می گوید ادامه همکاری او با این باشگاه به مدیران الجزیره بستگی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ما نمیخواستیم اینگونه ببازیم، ۸۹ دقیقه به هدف خود نزدیک بودیم اما موفق نشدیم. فکر می‌کنم خیلی خوب، منظم و مرتب دفاع کردیم. بعد از گل خوردن تکتیک عوض کردیم و مهاجم اضافه کردیم.


او ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم اما بخاطر کم تجربگی در بازی‌های بین‌المللی باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تن کاته گفت: سخت است در این جو و با چنین بازیکنان جوانی بازی کرد. بازیکنانم خوب بازی کردند اما پرسپولیس هم استحقاق صعود را داشت.


سرمربی الجزیره درباره تاکتیک اتخاذ شده‌اش برای این بازی گفت: ما خیلی نزدیک به پیروزی بودیم. در کنفرانس قبلی گفتم که گل می‌زنیم. در دقایق پایانی بیرانوند یک سیو فوق‌العاده داشت که می‌توانست گل دوم ما باشد.


او درباره سوپرمن بودن سیدجلال حسینی گفت: گل خوبی زد اما زود است که به او بگوییم سوپرمن. با این یک اتفاق نمی‌توان او را سوپرمن نامید اما بازیکنان کمی سوپرمن هستند همانند مسی و رونالدو.


تن‌کاته درباره اتلاف وقت بازیکنانش گفت: در بازی اول بازیکنان شما ۲۵ بار زمین خوردند و پنالتی که بابت هیچی گرفته شد. پس از این سوال‌ها نپرسید.


وی درباره میزبانی ایران نیز گفت: خیلی خوب بود و به گرمی از ما استقبال شد. در هتل خوبی اقامت داشتیم و رفتار با ما دوستانه بود و مهمان نوازان خوبی بودند.


تن کاته درباره بازی‌های ایران در جام‌جهانی گفت: اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم و بدانیم فوتبال چیست، پرتغال و اسپانیا از ایران بهترند و بازیکنان بهتری دارند. اما در فوتبال همه چیز ممکن است. من برای ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و حضور آنها در این مسابقات موفقیت است. اما طبق کیفیت حریفان بهتری در گروه ایران حضور دارند.


تن‌کاته درباره ادامه کار در الجزیره گفت: این سوال باید از باشگاه پرسیده شود نه از من.

امارات الجزیره پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات الجزیره پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

دیروز چهارشنبه و در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعار‌های ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • تونل‌های بمب‌گذاری شده و کمین‌های پیشرفته؛ دردسر جدید نظامیان اسرائیلی+ فیلم