Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تن کاته پس از شکست شاگردانش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و کنار رفتن از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: نمی‌خواستیم اینطوری ببازیم. 89 دقیقه به خواسته مان نزدیک بودیم. فکر می‌کنم خیلی خوب دفاع کردیم و مرتب بودیم و به خواسته‌هایمان رسیدیم. پس از اینکه یک گل دریافت کردیم تاکتیک ما عوض شد و یک مهاجم اضافه کردیم که به سرعت به نتیجه رسیدیم و بازی به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کاری که خوب انجام ندادیم این بود که فضای پشت مدافعان را پوشش بدهیم و ببندیم. از آن سمت هم توپ های بسیاری زیادی پشت دفاع پرسپولیس انداختیم که نتوانستنیم از آن استفاده کنیم. خیلی سخت است که اینطور ببازیم و مخصوصا از گلی که حاصل رفتار های غیر ورزشی از شماره دو حریف دریافت کردیم. توپ به دلیل مصدومیت بازیکن به بیرون رفت و آنها توپ را به ما ندادند. ما اشتباهمان این بود که توپ را می‌خواستیم بیرون بفرستیم باید دور می‌فرستادیم. فکر می‌کنم این بی دلیل تجربگی تیم ما بود.

سرمربی الجزیره افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. در این فضای فوق العاده برابر 100 هزار تماشاگر و با بازیکنان جوان وقتی شما ایستادگی می‌کنید. فکر می‌کنم که بازیکنان ما خوب بازی کردند و در نهایت پرسپولیس هم استحاق این را داشت که به مرحله بعد صعود کند با این که ما خیلی نزدیک بودیم.

تن کاته بیان داشت: قبل از بازی گفته بودم گلزنی می‌کنیم و پیش از پایان بازی دروازه بان حریف یک مهار فوق العاده داشت و می‌توانستیم روی آن گل دوم را بزنیم. برای ما سخت است. بازیکنان ما طبیعتا ناراحت هستند. به تیم حریف تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در خصوص اینکه پیش از بازی گفته بود سیدجلال حسینی سوپرمن نیست و این بازیکن گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند، عنوان کرد: گل بسیار خوبی بود اما  خیلی مانده که به کاپیتان حریف سوپر من بگوییم. با این یک اتفاق نمی‌توان قضاوت کرد و باید ویژگی های خاصی داشته باشد که به آن سوپر من بگوییم. وقتی درباره سوپرمن صحبت می‌کنم درباره رونالدو و مسی صحبت می‌کنیم.

تن کاته در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما گرفته بودید در DNA بازیکنان الجزیره تمارض نیست و آنها بیش از 16 بار روی زمین افتادند، بیان داشت: در بازی اول بازیکنان شما 25 دفعه روی زمین افتادند و شما آن را شمردید؟ همانطور که پنالتی هم برای ما در بازی قبلی گرفته نشد. پس لطفا این صحبت ها را تمام کنید.(او از لحن عصبانی و بدی استفاده کرد که موجب درگیری لفظی با خبرنگار شد.)

او درباره میزبانی ایرانیان بیان داشت: به گرمی از ما استقبال شد. در هتل خوبی اقامت داشتیم. رفتار دوستانه بود. مهمان نواز بودند به غیر این خبرنگار که سوال قبلی را از من پرسید و او باید وارد سیاست شود!

مربی پرتغالی درباره همگروه بودن تیم ملی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش در جام جهانی روسیه عنوان کرد: واقع بینانه این است که اسپانیا و پرتغال از ایران بهتر هستند اما در فوتبال همه چیز ممکن است. برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و حضور آنها در جام جهانی هم موفقیت بزرگی است. اگر بر اساس کیفیت باشد آنها نمی‌توانند پرتغال و اسپانیا را شکست بدهند. جهانبخش بسیار روی فرم است و اون می‌تواند تاثیرگذار باشد و بسیار بازیکن خوبی است.

سرمربی الجزیره در اسخ به سوال که حذف شاگردان او از لیگ قهرمانان آسیا تاثیر روی همکاری او با باشگاه اماراتی دارد یا خیر، گفت: این سوالی است که باید از باشگاه بپرسید نه من!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس الجزیره امارات تن کاته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه‌ای از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را می بینید که دقیقاً چنین چیزی را به تصویر کشیده اند. از خاندان استارک تا دنریس تارگرین، شخصیت‌های محبوب بازی تاج و تخت را در قالب شخصیت های انیمیشنی به سبک جیبلی مشاهده خواهید کرد. هر تصویر، ذات شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد، در حالی که آنها را با سبک شاد و دلنشینی که استودیو جیبلی به آن مشهور است، تلفیق می‌کند.

پس آماده شوید تا به دنیایی سفر کنید که در آن اژدهایان بر فراز قلعه‌های بلند پرواز می‌کنند و گرگ‌ها در میان جنگل‌های افسون شده گشت می‌زنند. این تصاویر نمایش دنیای بازی تاج و تخت است، اما به سبک جیبلی و با هاله‌ای از رویا و جادو.

در این بازآفرینی بی‌نظیر، شاهد تلفیق کامل دو سبک متفاوت خواهید بود. از یک طرف پیچیدگی روابط و درگیری‌های خونین این سریال محبوب و از طرف دیگر، تصویرسازی شاعرانه و نگاه شاداب و امیدبخش استودیو جیبلی.

بر اساس گزارش روزیاتو، رنگ‌های گرم و چشم‌نواز، خطوط منحنی و اشکال تخیلی، همگی دست در دست هم می‌دهند تا لحظاتی شگفت‌انگیز را از این سریال به تصویر کشند. چه لحظه‌ای بهتر از دیدن گرگ وحشی شمال و نگهبانان شب در کنار پریان و موجودات جادویی؟ یا تماشای اژدهایان خشمگین در کنار روح‌ خندان طبیعت؟ این تصاویر حاصل یک تلفیق بی‌نظیر هستند که نه تنها تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را برایتان رقم می‌زنند، بلکه یادآور این نکته نیز هستند که هنر مرزی نمی‌شناسد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895325

دیگر خبرها

  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن علیه فحاشی در لیگ بسکتبال کشور
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان