Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@11:22:03 GMT

ماجرای دردناک تجاوز دو مرد به دختر ۱۶ ساله

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۸۸۰۰

ماجرای دردناک تجاوز دو مرد به دختر ۱۶ ساله

پلیس هند در ایالت جارکند ۱۴ نفر را در ارتباط با قتل و تجاوز به یک دختر نوجوان بازداشت کرده است. گفته می‌شود وقتی والدین این نوجوان ۱۶ ساله درباره آزار جنسی به بزرگان روستا شکایت کردند، این دختر زنده سوزانده شد.

به گزارش انتخاب، پلیس هند در ایالت جارکند ۱۴ نفر را در ارتباط با قتل و تجاوز به یک دختر نوجوان بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود وقتی والدین این نوجوان ۱۶ ساله درباره آزار جنسی به بزرگان روستا شکایت کردند، این دختر زنده سوزانده شد.

بر اساس گزارش‌ها متهمان این دختر را وقتی پدر و مادرش به مهمانی رفته بودند، از خانه ربودند و دو مرد در جنگل‌های اطراف روستا به او تجاوز کردند.

شورای روستا دستور داده بود که متهمان ۱۰۰ بار “بشین پاشو” کنند و معادل ۷۵۰ دلار جریمه بدهند.

این اتفاق باعث خشم مردانی شد که به تجاوز متهم شده بودند.

شوراهای روستایی اختیارات حقوقی ندارند اما در خارج از شهرها و نقاط دور افتاده حکم آن‌ها اعتبار دارد و بسیاری ترجیح می‌دهند برای اجتناب از هزینه‌های رسیدگی حقوقی رسمی، مشکلات خود را در این شوراها حل کنند.
حادثه چطور اتفاق افتاد؟

یکی از مقام‌های محلی به خبرگزاری فرانسه گفته است که دو نفر از متهمان وقتی حکم شورای روستا را شنیدند، اول پدر و مادر دختر را کتک زدند و سپس به سوی خانه آنها هجوم بردند تا با کمک مردان دیگر قربانی را زنده بسوزانند.

از میان ۱۸ متهم تا کنون ۱۴ نفر بازداشت شده‌اند. یکی از دو مردی که متهم به آتش زدن دختر نوجوان است، بازداشت شده و یکی دیگر فراری است.

در هند موضوع تجاوز و آزار زنان بارها باعث خشم عمومی، تظاهرات و اعتراض شده است.

در سال میلادی ۲۰۱۶ حدود ۴۰ هزار مورد تجاوز در این کشور ثبت شده است.

تجاوز گروهی به دختر هشت ساله مسلمان توسط هشت مرد هندو درمنطقه کشمیر هند در ماه ژانویه موجب خشم عمومی و اعتراض گسترده در نقاط مختلف این کشور شده است.

همچنین هفته گذشته پس از متهم شدن یکی از مقامات حزب حاکم “بی جی پی” به تجاوز به یک دختر شانزده ساله در ایالت “اوتار پرادش” در شمال هند، خشم عمومی بالا گرفته است.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار هند تجاوز جنسی به دختر تجاوز جنسی در هند دختر هندی زن هندی زندگی در هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دخترم ۳ ماه قبل از شهرستان برای درس خواندن به تهران آمد؛ ولی دختر جوانم برای رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجویی بیرون رفته اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش خاموش است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد میانسال با موهای بور با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار آنها را در غرب تهران شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که در ادامه نیز دختر جوان پیدا شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

سردار گودرزی گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 6057458

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • ماجراِی انتشار فیلم گم شدن پسربچه ۱۳ ساله در تهران