Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با پرسپولیس قرارداد دارد و جایی نمی‌رود.

طرفداری- علیرضا بیرانوند پس از برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل الجزیره امارات و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:

این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. دقیقه 85 بازی بود که احساس آنها را می‌دیدم. هواداران مانند یک جسم بودند و گریه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این دقیقه بازی به همه امامان پناه بردیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود:

الجزیره واقعا تیم خوبی بود. سه، چهار بازیکن جلویی آنها خیلی خوب بودند. آنها آمده بودند گل نخورند و پس از گلی که زدیم، متأسفانه گل خوردیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به سؤال خبرنگاری که به او گفته با سوپر واکنش باعث گل نخوردن پرسپولیس شد، گفت:

هواداران از من انتظار دارند و امیدوارم آنها را راضی کرده باشم. واقعا لیاقت هواداران، شیرینی برد امروز بود.

بیرانوند تصریح کرد:

لیگ ایران و پرسپولیس برای من تمام شد و باید به فکر تیم ملی باشیم. از همه مردم، پیشکسوتان و رسانه‌ها می‌خواهم به تیم ملی، کادر فنی و مدیریت کمک کرده و روحیه بدهند. ما جنگ سختی در پیش داریم.

وی در مورد بحث جدایی‌اش از پرسپولیس خاطرنشان کرد:

پنج سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و بیخود کرده‌اند که می‌گویند از پرسپولیس می‌روم!

دروازه‌بان پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد وحید امیری گفت:

امیری یکی از دوستان صمیمی من است. گزینه اصلی او در ایران پرسپولیس خواهد بود. بازیکنان ملی‌پوش، تمرکزشان را برای تیم ملی گذاشته‌اند و شاید پس از جام جهانی، پیشنهاداتی به آنها برسد. امیری یکی دو سال است که پول خوبی آن هم از پرسپولیس گرفته و در گذشته شرایط خوبی نداشته است. اگر امیری از پرسپولیس برود، باز هم او را دوست خواهند داشت.

بیرانوند افزود:

باید به سید جلال حسینی سوپرمن تیم‌مان تبریک بگویم. حسینی یک رهبر است و به او گفتم مربی ملوان شدی، من هم با خودت ببر تا سربازت باشم. او خیلی به من کمک می‌کند.

وی عنوان کرد:

صادق محرمی از جمع ما جدا شد و با هواداران خداحافظی کرد. هواداران نباید به او بی احترامی کنند. ما زودتر می‌دانستیم محرمی می‌خواهد جدا شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس