Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:57:51 GMT

افتتاح یک مدرسه خیری در خاش

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۹۱۰۵

افتتاح یک مدرسه خیری در خاش

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ پاسدار کرم مجتهدی مدیرعامل موسسه سیدالشهدا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه در حاشیه این مراسم گفت: این مدرسه در ۱۳۳ متر مربع زیربنا با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال ساخته شده است.

سرهنگ پاسدار کرم مجتهدی افزود: بسیار خوشحال هستیم که در کنار اجرای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در مبحث کار‌های فرهنگی و آموزشی و خدمات عام المنفعه دخیل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سپاه در حوزه‌های مختلف حضوری فعال دارد و مشارکت کردن سپاه در مبحث اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی از افتخارات بزرگ این نهاد انقلابی و جهادی است.

به گفته وی سپاه در سال‌های اخیر افزون بر ۳۰۰ واحد آموزشی در نقاط محروم کشور ساخته که سهم سیستان و بلوچستان ۳۰ مورد است.

انتهای پیام/ع

ساخت مدرسه خیری در خاش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک سینمایی نور

شهرک سینمایی نور یا پیامبر اعظم، بزرگترین شهرک سینمایی ایران است که در جاده قم احداث شده است. این شهرک اولین بار برای ساخت فیلم محمد رسول ‌الله به کارگردانی مجید مجیدی، ساخته شد.شهرک سینمایی محمد رسول‌ الله در ۳۵ کیلومتری قم و در حاشیه روستای اللهیار واقع است. در ‌این شهرک بخش‌ هایی از شهرهای مکه، ‌مدینه، ‌شعب ابی ‌طالب و کلیسای بحیرا در شهر بصرای شام در مقیاس یک یک ساخته شده است






دیگر خبرها

  • هیچ خیری از انسان صادر نمی شود مگر با لطف اهل بیت(ع)
  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • گلریزانی برای آزادی زندانیان/ کار خیری که مضاعف جبران می‌شود
  • اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • آزادی ۳ زندانی مالی غیرعمد با کمک خیری جانباز در گرمی
  • معرفی فرمانده انتظامی جدید شهرستان فیروزه
  • شهرک سینمایی نور
  • افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین