Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@19:42:05 GMT

حل مشکلات کشور مستلزم تبعیت از ولایت است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۹۱۷۷

حل مشکلات کشور مستلزم تبعیت از ولایت است

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر دوشنبه در جمع اهالی جزیره هنگام اظهار داشت: جزیره‌نشینان خلیج‌فارس، مرزبانان دریایی جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی، ولایت، نظام اسلامی، امنیت و استقلال را از مهم‌ترین نعمت‌های الهی برشمرد و افزود: ولایتمداری و محبت به اهل بیت (علیهم‌السلام) امانتی از گذشتگان است که باید آن را حفظ و به نسل‌های آینده منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نظام‌های پیش از انقلاب اسلامی جیره‌خوار استکبار و توجهشان متمرکز بر مرکز کشور بوده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی، دغدغه‌مند و جامع‌نگر است که به محرومیت‌زدایی از دورافتاده‌ترین مناطق کشور نیز توجه دارد و کارنامه خدمات 40 ساله انقلاب گواهی بر این مدعاست.


آیت‌الله خاتمی، امنیت را نخستین نیاز برای آبادانی جامعه عنوان و اضافه کرد: به مدد الهی، رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، بصیرت و ولایتمداری ملت و نیز اقتدار روزافزون نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور، ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است.
وی با بیان اینکه استقرار نظام اسلامی تنها دورانی است که امکان مشارکت مردمی در تصمیم‌گیری برای اداره امور کشور را فراهم آورده، اظهار کرد: تمام نظام‌های پیشین به نحوی تحت نفوذ آمریکا، انگلیس و روس‌ها قرار داشته‌اند و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ کشور بی‌سابقه است.


امام جمعه موقت تهران با ابلاغ سلام رهبری به اهالی جزیره هنگام، متذکر شد: قلب و جان رهبری برای شما می‌تپد و به یاری خدا مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.
آیت‌الله خاتمی در همین راستا اضافه کرد: آنچه در عرصه حل مشکلات ضرورت دارد، تبعیت از ولایت، حفظ انسجام، حمایت از نظام جمهوری اسلامی و یاری‌رسانی به خادمان نظام است.
وی در پایان یادآور شد: به برکت خون شهدا و به دست نسلی فاطمی، جمهوری اسلامی ایران تا ظهور منجی عالم بشیریت حضرت مهدی موعود(عج) پابرجا خواهد ماند.
 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آیت الله خاتمی مشکلات ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم تجلیل از فرزندان و همسران شهدای معلم استان با حضور استاندار یزد برگزار شد.   استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: این نشست به واسطه حضور معلمین و انتساب آنان به مقام والای شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سه ثروت شاخص استان یزد گفت: یزد به لحاظ «منابع طبیعی» استان دوم معدنی کشور و استان اول از نظر تنوع مواد معدنی نظیر سوخت هسته‌ای، طلا، مس، کویر دسترس پذیر و... است.   وی «فرهنگ، اصالت و شاهکار‌های معماری و هنری» را ثروت دیگر استان یزد برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ یزد در کشور زبانزد خاص و عام بوده و بافت به هم پیوسته و اصیل خشتی همراه با روح زندگی در آن در کشور بی‌نظیر است.   استاندار یزد از «منابع انسانی» به عنوان سومین و بزرگترین ثروت یزد نام برد و گفت: بر اساس آیات قرآن شرافت هر مکانی به انسان‌های مستقر در آن است؛ لذا فرهنگ، اصالت و تاریخ یزد به واسطه وجود زنان و مردان افتخارآفرین این جغرافیا شکل گرفته است.   وی با بیان اینکه یزد؛ تبلور و نماد غلبه اراده انسانی بر محدودیت‌ها است، عنوان کرد: تمامی افراد برجسته یزد بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت رشد کرده‌اند و این دو نهاد به مثابه دو بال برای ایجاد سازندگی، عمران، آبادانی، پیشرفت و بالندگی است.   فاطمی با تاکید بر اینکه متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان ز متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نیست، یادآور شد: هر اندازه آموزش و پرورش متعالی‌تر باشد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر خواهد بود.   وی در پایان با اشاره به مقام والای معلم و همچنین جایگاه ارزشمند نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: بر این اساس بر تعظیم کل جامعه در برابر زحمات معلمان و فرهنگیان در هفته گرامی‌داشت مقام معلم تاکید شده است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • مطهری امام
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است