Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@07:01:10 GMT

وقتی نوعروس دستگیر شد، داماد راز سیم کارت مخفی او را فهمید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۹۵۰۸

رکنا: دختر جوان تازه ازدواج کرده، پس از اطلاع شوهر از نامزد قبلی‌اش و همچنین اشتباهات خواهرش که سیمکارت او را در دست دارد، زندگیش متزلزل می‌شود.

انگار دنیا را روی سرم آوار کرده بودند؛ باور نمی‌کردم چه اتفاقی افتاده است! می‌ترسیدم شوهرم بفهمد و زندگی‌ام خراب شود. من از روز اول بدشانسی آوردم؛ بعد از عقدکنان‌مان، همسرم متوجه شد پسر یکی از اقوام خواستگارم بوده است و بعد از آن، سختگیری‌های عذاب‌آور و غیرمنطقی‌اش با من شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه نمی‌داد با هیچ‌کدام از اقوام رفت‌ و آمد کنم. خانواده‌ام درباره این طرز برخوردش شاکی شده بودند‌؛ اما به‌خاطر حفظ آبروی‌مان چیزی نمی‌گفتند. ازطرفی چون به خواستگار قبلی‌ام جواب رد داده بودم، سعی می‌کردیم طوری وانمود کنیم که هیچ مشکلی وجود ندارد.

با برگزاری جشنی کوچک، زندگی مشترک‌مان را شروع کردیم. تازه داشتم یک نفس راحت می‌کشیدم که به‌خاطر ندانم‌کاری خواهرم، زندگیم بر باد رفت! پارسال یک سیم‌کارت اضافی داشتم که به او دادم و بعد متوجه شدم با عکس‌های غیراخلاقی به عضویت شبکه‌های اجتماعی درآمده است. از این ماجرا نیز خبر نداشتم و نمی‌دانستم که از طریق خط تلفن‌همراه من، برای دیگران ایجاد مزاحمت می‌کند. متاسفانه با اعلام شکایت 2 نفر، پلیس Police من را به عنوان مالک سیم‌کارت شناسایی کرد!

سخن کارشناس

رئیس مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی در این‌باره، می‌گوید: امروزه باتوجه به گسترش سرعت انتقال اخبار و اطلاعات، انسانها نیز نیازمند گسترش و توسعه آگاهی و اطلاعات خود هستند.

دکتر سیدمجید موسوی‌راد می‌افزاید: گاهی افراد تصور می‌کنند که اطلاعات آنها در این رابطه زیاد است؛ به عنوان مثال شاید یک نفر راننده خوبی باشد، ولی تعمیرکار خوبی نباشد؛ بنابراین هرچه در این شرایط کنونی همزمان با شرایط و تحولات اجتماعی پیش می‌رویم، نیازمند احتیاط و اقدامات پیشگیرانه دقیق‌تری هستیم.

وی ادامه می‌دهد: درست است که در دنیای مجازی و پرسرعت اطلاعات قرار داریم، اما نباید در دنیای بی‌قانونی و ناآگاهی، گرفتار ضعف دانش خود شویم.

موسوی‌راد اضافه می‌کند: بنابر اصل محافظت از خود در عصر اطلاعات، باید حتی نسبت به بستگان نزدیک با احتیاط برخورد کنیم و مراقب باشیم که اعتماد بیش از حد ما سبب مشکلات بعدی برای‌مان نشود.

وی همچنین تاکید می‌کند: صداقت داشتن قبل از تشکیل زندگی، بهترین گزینه برای رهایی از پیش‌آمدهای ناخواسته بعد از ازدوج است؛ اینکه اگر این خانم از ابتدا موضوع نامزدی قبلی خود را پیش از زندگی مشترک با همسرش بیان می‌کرد، شاید هیچگاه دچار چنین سوءظنی از جانب شوهرش نمی‌شد.

نویسنده: غلامرضا تدینی‌راد کارشناس رسانه معاونت اجتماعی - خراسان رضوی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/ جسد مومیایی پیدا شده در شهر ری قطعا رضاشاه است ! + جزییات ناگفته

حمام خون در مینی بوس دانش آموزان در خرم آباد +عکس

فوری / عامل شلیک وحشتناک در گلوبندک تهران کیست؟! / یک مرد کشته شد

ریحانه وقتی وارد خانه شد به جای مهمانی مسعود را تنها دید

تجاوز به سیمین جلوی چشمان سعید در پارک / در تهران رخ داد + عکس

مامور پلیس به زنی که برای شکایت از تجاوز نزدش رفته بود تجاوز کرد + عکس

ناگفته های تیراندازی خونین در عروسی شیرازی ها / 34 نفر به رگبار بسته شدند

پدری به سبک داعشی ها سر دختر 2 ساله اش را برید/ او لذت می برد + عکس

علی پروین چرا پنج شنبه دستگیر شد؟

قاتل دردادگاه بی پروا از خواهر زنش تعریف کرد!/ او مشکل اخلاقی داشت+عکس

عکس یادگاری خانواده داعشی قبل از عملیات انتحاری جمعی + عکس

دزد بی رحم به التماس های دختر جوان توجه نکرد/ این مرد امروز اعدام شد+عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police اخبار اخبار حوادث ازدواج شوهر دختر جوان نامزد برخورد عکس قتل مرد ایران اعدام دختر روزنامه تجاوز فیلم دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟