Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «سبز البرز»
2024-04-24@20:10:04 GMT

وزیر بهداشت:

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۹۸۲۸

وزیر بهداشت:

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح از بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی پیام در کرج در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: تولید کالاها به ویژه در حوزه سلامت باید از کیفیت و استاندارد های بین المللی بالایی برخوردار باشند.
وی با اشاره به راه اندازی این کارخانه با مشارکت بخش خصوصی، اظهار داشت: این مسیری است که سایر واردکنندگان را نیز برای آن تشویق کرده چرا که علاوه بر انتقال تکنولوژی و فناوری در تولید ثروت و اشتغال نیز تاثیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی ضمن تقدیر از دستگاه دیپلماسی کشور برای برجام خاطر نشان کرد:این شروع کار است و در بقیه محصولات و حوزه ها نیز آمادگی اجرای چنین پروژه هایی وجود دارد.
وی ادامه داد:وزارت بهداشت،وزارت اقتصاد از طریق بانک ها و استانداران برای تحقق این سرمایه گذاری ها و این مسیر که آمادگی های لازم را دارد.
هاشمی گفت:بزرگ ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه ۵ برابر مصرف نیاز کشور برای مصرف داخلی و ارسال آن به کشورهای منطقه؛روسیه و برخی از کشورهای اروپایی با سرمایه گذاری ایرانی و خارجی را تولید می کند.
بزرگ ترین کارخانه تولید کیسه خون در خاورمیانه روز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، این کارخانه با مشارکت کمپانی فرانسوی ماکوفارما و بخش خصوصی ایران با سرمایه ۱۰ میلیون یورو و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بزرگ ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه توانایی تولید ۱۰ میلیون کیسه خون در سال را دارد.
۴۰۰ نفر از متخصصین ایرانی و ۵۰ متخصص فرانسوی در این کارخانه مشغول به فعالیت خواهند شد.
این کارخانه با جدیدترین فناوری دنیا در تولید کیسه های خون، جزو موسسات برتر تولید کننده کیسه خون در دنیا به شمار می رود.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد

بهنام دادایی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۶۵ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت در شهرکرد

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پارسال ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، افزود: در فروردین ماه امسال نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تولید شن و ماسه توسط شهرداری شهرکرد توانسته در تولید آسفالت و کاهش بخشی از هزینه‌های شهرداری موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی تولید شد
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟ + فیلم
  • تولید و بازیافت پلاستیک به نفع مردم یا محیط زیست؟
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست