Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:12:17 GMT

سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان دنا برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۰۲۰۶

سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان دنا برپا شد

یاسوج- ایرنا- فرماندار دنا گفت: سه اردوگاه اسکان اضطراری برای زلزله زدگان احتمالی در این شهرستان برپا شده است.

عباس بهشتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمادگی لازم برای افزایش تعداد اردوگاه های اسکان اصطراری در شهرستان دنا وجود دارد.
وی افزود: پس از وقوع زلزله های اخیر در دنا تیم های ارزیاب برای برآورد میزان خسارت های وارده به مناطق زلزله زده این شهرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهشتی بیان کرد: 200 تخته چادر در اختیار خانوارهای ساکن شهرستان دنا که منازل مسکونی آنها در زلزله های اخیر تخریب شده بود قرار گرفت.
وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و نیروهای امدادی شهرستان دنا در آماده ‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی خدمات رسانی لازم را انجام دهند.
43 زلزله و پس لرزه از 12 تا 23 اردیبهشت امسال در شهرستان های بویراحمد و دنا رخ داده که سبب مصدومیت 280 نفر شده است.
از مجموع این 43 زلزله و پس لرزه یک مورد بالای پنج ریشتر، سه مورد بین چهار تا پنج ریشتر، سه مورد بین سه تا چهار ریشتر و مابقی نیز کمتر از سه ریشتر بوده‌ اند.
شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت دارای 2 بخش مرکزی و پاتاوه است و با جمعیتی حدود 50 هزار نفر در 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی زلزله اردوگاه اسکان اضطراری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • دوزین لرزید
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها