Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در حاشیه ی این مراسم استقبال، با اشاره به اینکه در بحث قهرمان پروری، از سال گذشته، اهداف ویژه ای در استان در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از مباحث این قهرمان پروری، مربوط به ورزشکاران اعزامی به بازی های برون مرزی مورد تأیید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان است، که ما، شخصاً برای هزینه ها، اعزام و کمک هیئت ها، ورود کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بنابراین ورزشکارانی که در سطح قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی رسمی حضور پیدا کنند، ما در کنارشان هستیم.

 امیری خراسانی تصریح کرد: به عنوان مثال، ورزشکارانی که در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی حضور دارند، اداره کل ورزش و جوانان حمایت همه جانبه ی خود را از آن ها اعلام می کند.

وی با قدردانی از موفقیت اخیر کیک بوکسینگ کاران دیار کریمان در رقابت های آسیایی، از هیئت انجمن های ورزشی استان تشکر و ابراز امیدورای کرد: شاهد موفقیت های بیشترو روز افزون ورزشکاران دیارکریمان باشیم.

امیری خراسانی  یادآور شد: برای موفقیت در سطوح بالا مانند المپیک و بازی های آسیایی و جهانی نیازمند حضور ورزشکاران قوی هستیم که این امر باید از امروز محقق شود.

رقابت‌های کیک بوکسینگ واکو قهرمانی آسیای قرقیزستان از ۱۷ اردیبهشت جاری در شهر «اوشکا» قرقیزستان آغاز شد که تیم ملی ایران در دو بخش مردان و زنان در این پیکار‌ها حضور داشت.

تیم ایران در بخش مردان متشکل از: صابر جهانیانی، ایرج مرادی، سجاد قربانی، کمیل شریفی، حمید امنی، رضا حسن گاویار، عباس عبداللهی، مجتبی داودی، جواد کوچک گرفمی، مصطفی پور فرج، محمد حسین پور فرج، مجید اکبرزاده، پدرام اسدی، مهدی خلیلی مغایر، علی عبدی، حامد سلگی، فرزاد نیک نفس، حمید کوهستانی اصلی، میلاد پور کاظمی، علیرضا دوپیکر، محمدحسین حاجتی، مهدی صبری، پوریا نجفی، مسعود شمسی، حسین کرمی و مهدی مرشدی به سرمربیگری احمد انجدانی و مربیگری رزاق جعفری و مهرداد خوش سلوک در این رقابت‌ها شرکت کردند.

در بخش زنان نیز تیم ملی با ترکیب شهناز میرحیدری، زینب جباری، فاطمه علیزاده، مرجان شاهی، لیلا اکبری، مهلا نقیب زاده و صونا حیدری به مربیگری عاطفه بالین پرست حضور داشت.

فرزاد نيك نفس و مهلا نقيب زاده، کیک بوکسینگ کاران کرمانی در قالب تیم ملی کیک بوکسینگ واکوی ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا عازم قرقیزستان شده بودند، که به ترتیب بر سکوی نخست و دوم آسیا ایستادند.

 

 

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از کیک بوکسینگ کاران کرمانی در فرودگاه کرمان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند