Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید حسن قاسمی دانا با بیان اینکه هیچ‌گاه از شهید شدن فرزندم پشیمان نیستم و باید جوانان جانشان را فدا کنند که پرچم اسلام به دست صاحب‌الزمان(ع) برسد، گفت: سه پسر دیگر دارم که آرزو می‌کنم سه فرزند دیگرم هم شهید شوند.


به گزارش شریان نیوز،مریم طربی امشب در اجلاسیه مرکزی دومین کنگره ملی شهدای دانشجو که در محل تالار دانشکده دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار شد، اظهار کرد: حسن مردم دوست، مهربان، عاشق ولایت و رهبری بود و خط قرمزش خط ولایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: باید خون‌ها ریخته شود تا اسلام پایدار بماند و من سه پسر دیگر دارم که آرزو می‌کنم سه فرزند دیگرم هم شهید شوند و فرزندانم را فدای رهبری می‌کنم.

مادر شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا متذکر شد: هیچ‌گاه از شهید شدن فرزندم پشیمان نیستم و باید جوانان جانشان را فدا کنند که پرچم اسلام به دست صاحب‌الزمان(ع) برسد.

طربی افزود: ما اگر اینجا هستیم تنها برای یاد کردن از شهدا نیست، بلکه الگوبرداری از شهیدانی است که رفتند کاری حسینی انجام دادند و ما باید کار زینبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید طوری رفتار کنیم که در صحرای قیامت شرمنده فاطمه زهرا(س) نباشیم، یادآور شد: جوانان و دانشجویان نباید جلوتر از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند، ان‌شاءالله که بتوانیم گوش به فرامین رهبری داشته باشیم و فراتر از فرمایشات ایشان قدم برنداریم.

دسته بندیاجتماعي

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • مطهری امام
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر