Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@18:41:39 GMT

شلیک مرگبار دلال دلار فروش در چهاراه گلوبندک تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۲۰۰۵

حوادث رکنا: کارگر ساختمانی که در سودای پولدار شدن به خرید و فروش دلار رو آورده بود، وقتی خود را با ضرر 400 میلیون تومانی رو به رو دید نقشه یک جنایت را اجرا کرد.

از ظهر دوشنبه 28 اسفند سال گذشته، گزارش تیراندازی در حوالی چهارراه گلوبندک از سوی مأموران کلانتری 113 بازار Store به بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب بازپرس محسن مدیر روستا و تیمی از کارآگاهان بررسی صحنه جرم Crime راهی محل شدند. در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول مرد 51 ساله‌ای بوده که هنگام سوار شدن بر موتورسیکلتش از سوی مرد جوانی با شلیک دو گلوله به قتل رسیده است.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، تصویر متهم 41 ساله به‌دست آمد. همزمان با شناسایی هویت وی مشخص شد، رستم، یکی از دلالان دلار بوده است که بعد از این جنایت Crime ناپدید شده است. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی پایتخت ادامه یافت، تا اینکه کارآگاهان جنایی با خبر شدند رستم در ساختمان نیمه‌سازی مشغول گچکاری شده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم، وی ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 24 اردیبهشت و پس از 56 روز فرار Escape دستگیر شد.

وی در تحقیقات گفت: برای کارگری به تهران آمدم اما دریافتم دلالی دلار کار بهتری است به همین خاطر وارد این کار شدم و از این دلالی هم پول خوبی گیرم آمد، تا اینکه به مرد میانسالی 400 میلیون تومان دلار فروختم و او زیر معامله زد و پولم را نداد. از آنجایی که تمام این داد و ستدها زبانی بود و روی کاغذ نوشته نشده بود، من مدرکی برای گرفتن پولم نداشتم.

بعد از مدتی هم مرد بدهکار فرار کرد، او یک دوست نزدیک به نام شهریار داشت که کارهایش را هم انجام می‌داد. به سراغ شهریار رفتم و از او خواستم محل مخفی شدن مرد بدهکار را به من نشان بدهد اما او منکر شد و گفت خبری از وی ندارد. در همین گیرو دار عصبانی شدم و ناگهان با اسلحه‌ای که همراهم بود دو گلوله به او زدم و فرار کردم.سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم که در یک ساختمان نیمه کاره در منطقه ولنجک کارگری می‌کرد پس از دستگیری تحویل دادسرا شد. تحقیقات از او به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث دلار قتل قاتل دستگیری اسلحه حوادث تهران تیراندازی مرگبار ۴۰۰ میلیونی دایی دلالی عکس قتل مرد ایران روزنامه اعدام دختر تهران فیلم پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس وضعیت 4 متهم عملیات تروریستی مرگبار مسکو | از کبود تا باد کرده!

آثار ضرب و شتم در چهره ۴ متهم عملیات تروریستی مسکو، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است. منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • عکس وضعیت 4 متهم عملیات تروریستی مرگبار مسکو | از کبود تا باد کرده!
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد