Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@21:16:47 GMT

اولین گام راه‌آهن روی ریل ملی برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۲۰۰۹

اولین گام راه‌آهن روی ریل ملی برداشته شد

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، سید اردشیر افضلی اظهار کرد: ذوب‌آهن شرایط خوبی پیدا کرده اما هنوز برای بهبود امور، کارهای بسیاری باید انجام شود که همت همگان را می‌طلبد.

 وی در خصوص شرایط تولید در سال جاری افزود: میانگین تولید بخش‌های کوره بلند و فولادسازی نشان می‌دهد که امسال می‌توانیم به 2 میلیون و 600 هزارتن تولید برسیم، تولید کوره بلند امروز 8 هزار و 100 تن بود که رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود، تولید فولادسازی بین 7هزار 100 تا 7 هزار و 200 تن بود که از امروز به 7 هزار 700 تا 7 هزار و 800 تن می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی در خصوص طولانی شدن پروژه توسعه نورد 650 و تولید ریل گفت: این پروژه به خوبی انجام شد و محصولات متنوعی در این کارگاه تولید می‌شود، ریل تنها یک محصول این کارگاه است که شرایط تولید آن بسیار متفاوت است و رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر است؛ هم اکنون ریل ذوب‌آهن توسط راه‌آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می‌شود.

وی در خصوص ضرورت راه‌اندازی کوره شماره یک، تصریح کرد: این کوره برای تولید چدن راه اندازی می‌شود و هم اکنون چدن بازار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

افضلی در پایان گفت: ذوب‌آهن اقدامات گسترده‌ای در زمینه کاهش مصرف آب و همچنین تأمین آب انجام داده و بسیاری اقدامات نیز در حال انجام است اما باید دقت کنیم که بحران آب به حدی جدی و شدید است که عبارت « آب نیست» را به وضوح مشاهده می‌کنیم، در این شرایط تمام کارکنان در محل کار و حتی در منزل باید در صرفه‌جویی این ماده حیاتی نهایت همت را به کار برند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی ذوب آهن راه آهن روابط عمومی معاون پارس ریل پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است