Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@14:19:23 GMT

الحوثی: تجاوز به یمن مقدمه تسلیم قدس بود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۲۱۲۰

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از امروز به عنوان روز قربانی شدن قدس و رسوایی نظام سعودی و امارات یاد کرد و افزود: تجاوز به یمن مقدمه تسلیم قدس بود.

وی ۱۴ می ۲۰۱۸ (۲۴ اردیبهشت جاری) را روزی دانست که در آن عربی بودن قدس قربانی شد و حساب طرفداران عادی سازی با دشمن صهیونیستی و مقاومت برای آزادی فلسطین از هم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: انتقال سفارت آمریکا به قدس اتفاقی است که دروغین بودن تصمیمات شورای امنیت را برملا کرد؛ تصمیماتی که به نام آن یمن از بین رفت، رخدادهای امروز رسوایی جدیدی برای نظام حاکم سعودی و امارات است که یمن را هدف حمله قرار داده‌اند و دست عادی سازی روابط به سوی دشمن صهیونیستی دراز کرده‌اند.

الحوثی یادآور شد، امروز حساب کسانی که دفاع از اسرائیل را مهم تر می‌دانند با کسانی که قضیه فلسطین را مهم تر می‌دانند، جدا می‌شود. امروز سفیران و کشورهایی که احترامی برای قانون بین المللی قائل نیستند، خود را نشان خواهند داد.

به گفته او، روز انتقال سفارت آمریکا به قدس، روز رسوایی عربستان، امارات، سودان و آمریکا و رسوایی نشست سران عرب است که آخرین مورد آن نشست ظهران بود، امروز روزی است که حمایت عربی از مقدسات و خدمت به آن رسوا شد.

الحوثی در ادامه توئیت خود نوشت: امروز جشن قربانی شدن عربیت قدس و به سرقت رفتن تقدس الاقصی قبله مسلمانان است، امروز جهانیان خواهند فهمید که نبرد عربستان و متحدانش در یمن مقدمه تسلیم قدس و جشن گرفتن برای تصمیمات ترامپ است.

امروز دنیا خواهد دید که عربستان و متحدانش در کنار مظلومیت فلسطین قرار نگرفتند.

الحوثی در پایان کشورهایی را که با رژیم صهیونیستی به سمت عادی سازی رفته‌اند به تعطیلی سفارت اسرائیل در پایتخت‌های خود و قطع روابط اقتصادی با آن و گشودن گذرگاه‌ها به روی فلسطینیان فرا خواند.

بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله درباره حوادث فلسطین

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد: با نهایت نگرانی رویکردهای جنایت بار دولت آمریکا در قبال فلسطین اشغالی را که در حمایت بی حدو اندازه از رژیم غاصب صهیونیستی نمود یافته و انتقال رسمی سفارت آمریکا به قدس اشغالی را در پی داشت، دنبال کرده و آن را به شدت محکوم می‌کنیم.

همچنین در این بیانیه یادآوری شده است که آمریکا در طول چندین دهه عامل شعله ور کردن آتش جنگ و تشکیل گروه‌های تکفیری بوده است که بله قربانگوی او بوده‌اند. رخدادهای امروز دیگر یک باج خواهی گذرا نیست، بلکه یکی از بزرگترین جنایات استکباری به شمار می‌آید.

دفتر سیاسی انصار الله بار دیگر تاکید کرد، در کنار جنبش‌های مقاومت و ملت استوار فلسطین می‌ایستد و همبستگی خود را با همه آزادگان و عزتمندان منطقه و جهان اعلام می‌کند و از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهد برای کمک به دین و مقدسات خود به پا خیزند، زیرا در غیر این صورت نتایج این سکوت گناه آلود مانند نفرینی نسلهای بعدی را دنبال می‌کند.

در این بیانیه به مدعیان زمانه و انسان‌های پست تاریخ در مورد عاقبت ادامه گام برداشتن در مسیر انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی که اقدامی احمقانه است، هشدار داده شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یمن قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال خوزستان که دور برگشت تیمی کاملاً متحول شده است، بار دیگر به لطف درخشش خرید‌های خوب خارجی در نقل و انتقالات زمستانی توانست از یک مسابقه سنگین و سخت سربلند بیرون بیاید.

شاگردان پورموسوی این هفته در سیرجان با دو گل از گل گهر عقب افتادند. گل دوم میزبان در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید و تعدادی از تماشاگران با این استنباط که بازی دو بر صفر تمام خواهد شد، شروع به خروج از ورزشگاه کردند! اما این مسابقه با دو گل بعدی تیم میهمان ۲-۲ مساوی تمام شد، دو گلی که اتفاقی تکراری بود و مثل بازی‌های اخیر روی درخشش بازیکنان خارجی تیم خوزستانی به ثبت رسید که بار‌ها از تاثیر آن‌ها در دور برگشت نوشته‌ایم و‌ای کاش همه تیم‌ها به سراغ چنین خرید‌های خوب و موثر خارجی بروند...

پیام این نتیجه خط بطلان بر روی یک باور قدیمی و سنتی در فوتبال بود. جمله معروف "فوتبال ۹۰ دقیقه است" اصلاً از سوی مربیان روانشناس ابداع شد تا به شاگردان خود تلقین کنند تا پایان بازی باید تلاش کرد و تسلیم نشد و هیچ وقت نباید امید خود را از دست بدهید. اما در سال‌های اخیر و به خصوص بعد از ورود کمک داور ویدیویی به فوتبال، حالا هر نیمه از مسابقات کلی زمان تلف شده دارد که آن‌ها هم جزئی از بازی هستند. در فوتبال روز دنیا خیلی از گل‌های حساس بعد از دقیقه ۹۰ به ثمر می‌رسد که نتیجه خیلی بازی‌ها را عوض می‌کند.

حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست! بلکه بهتر است بگوییم از سوت شروع تا سوت پایان داور بازی ادامه دارد و باید برای موفقیت جنگید. هیچ فرقی هم بین دقیقه اول با دقیقه آخر نیست و در هر دو می‌توان موقعیت گل ایجاد کرد. استقلال خوزستان دقیقه ۹۰ گل خورد، آن هم گل دوم بازی در خانه حریف، اما تسلیم نشد و یک امتیاز را از دهان شیر در سیرجان بیرون کشید. تیمی که در انتهای جدول برای بقا می‌جنگد، بیش از هر چیز به این روحیه نیاز دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • آمریکا ممکن است مستشاران نظامی اضافی به سفارتش در کی‌یف بفرستد
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!