Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید هادی بهادری، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به اختلافات اخیر بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی کشور گفت: سازمان نظام مهندسی براساس قانون شکل گرفته و براساس همان قانون هم در حال فعالیت است اما موضوع ارجاع نظارت دچار شبهاتی شده که باید اقداماتی در این زمینه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: به نظر نمی رسد که پیشنهاد و توصیه وزیر راه درست باشد بلکه نظارتی که اکنون در حال انجام است درست و بهتر از دستورالعملی است که توسط وزارت راه ابلاغ شد.

بهادری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظارت توسط یک بخش غیردولتی در حال انجام است که مدیران آن از طریق انتخابات خود برگزیده شده اند و سیستم نظارتی از طریق نرم افزار به مهندسین ناظر خود ارجاع می دهند.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی اکنون در حال باز کردن پای شهرداری به اختلافات خود با سازمان نظام مهندسی و ارجاع نظارت به این بخش است که به نظر نمی رسد این اقدام آخوندی درست و منطقی باشد.

او با بیان اینکه شهرداری از جمله سازمان هایی است که از انضباط اداری بسیار پایینی برخوردار است، افزود: نمی توان انتظار انضباط بیشتری را از شهرداری داشت و به طور قطع وضعیت این سازمان بهتر از وضع کنونی نمی شود؛ بنابراین بهتر است تا بحث ارجاع نظارت در سازمان نظام مهندسی رسیدگی و مسائل و مشکلات آن برطرف شود.

بهادری به بخشنامه آخوندی در زمینه دوشغله های سازمان نظام مهندسی گفت: بحثی که آخوندی مطرح کرد در این خصوص که مسئولان حاضر در سازمان نظام مهندسی نباید دو شغله باشند به عنوان بحثی تلقی می شود که باید مورد بررسی بیشتری قرار گیرد و نمی توان آن را به صورت خام بررسی کرد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان اظهار داشت: فردی که 20 سال در حال فعالیت است نمی تواند یکباره شغل خود را کنار بگذارد، بنابراین باید ساز و کارهای مناسبی را برای آن در نظر گرفت.

401

وزارت راه و شهرسازی سازمان نظام مهندسی عباس آخوندی شهرداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سازمان نظام مهندسی عباس آخوندی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (