Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:56:36 GMT

گردنه های اسدلی و امین الله مه آلود است/ لغزندگی محورها

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۲۵۱۵

گردنه های اسدلی و امین الله مه آلود است/ لغزندگی محورها

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی خراسان شمالی، اظهار کرد: براثر بارش های پراکنده در استان تمامی محورها لغزنده و رانندگان عبوری از گردنه امین الله و گردنه اسدلی با مه گرفتگی روبه رو شده اند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه مه گرفتگی در گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین بیشتر است، افزود: باوجود مه و لغزندگی سطح جاده ها از رانندگان درخواست می شود با احتیاط رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: رانندگان در محورهای مه آلود از چراغ نور پایین روشن و همچنین از چراغ مه شکن استفاده کنند.

کد خبر 4296997 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا حسین زاده مه گرفتگی نیروی انتظامی خراسان شمالی بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد ماه مبارك رمضان بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال مشهد یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در گردنه چری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، اکبری فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش برف بهاری در گردنه چری
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی