Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: فرد خیری برای ساخت مرکز روزانه نگهداری سالمندان در روستای خورمیز این شهرستان پنج میلیارد ریال کمک کرد.

علیرضا علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرکز یاد شده با 95 درصد پیشرفت کار با 200 مترمربع زیربنا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: این مرکز از محل کمک های خیری محمدعلی بیک تکمیل خواهد شد و برای ارائه خدمت به سالمندان بخش مرکزی به بهزیستی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول با اشاره به جایگاه افراد سالمند در فرهنگ اسلامی و ایرانی می گوید: سالمندان بخشی از جامعه هدف بهزیستی هستند که رویکرد حمایتی از این قشر در دستور کار قرار دارد.
علیزاده با اشاره به تغییر بافت جمعیتی منطقه و رتبه دوم مهریز از لحاظ جمعیت سالمندی در استان یزد تصریح کرد: این تغییرات نشان از حرکت جمعیت از میانسالی به سمت سالمندی است و گسترش و احداث مراکز سالمندی در این ارتباط ضروری است.
رئیس اداره بهزیستی مهریز اظهار کرد: هم اکنون سه مرکز نگهداری سالمندان با زیرپوشش قرار دادن 250 نفر در این شهرستان فعال است و چهارمین مرکز با کمک های خیری در روستای خورمیز افتتاح می شود.
علیزاده یادآور شد: همراهی مردم با بهزیستی نقش مهمی در انجام طرح های اجتماعی و فرهنگی دارد که این رویکرد باید در مناطق شهری و روستایی ادامه یابد.
روستای خورمیز با سه هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
حدود 2هزار و 500 نفر از جمعیت مهریز از کمک های بهزیستی و همین تعداد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بهره مند هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7541/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي آسايشگاه سالمندان مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس بهزیستی شهرستان میاندوآب از اهدای ۵ دستگاه ویلچر توسط یکی از خیّرین این شهرستان خبر داد و گفت: حاجیه خانم اکرم بهاقلی از خیّرین نیک اندیش میاندوآب به یاد فرزند مرحومش نوید رحیم پور ۵ دستگاه ویلچر به بهزیستی میاندوآب اهدا کرد.

عباس پورحسین با قدردانی از این اقدام خداپسندانه تصریح کرد: مشارکت های مردمی یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بشمار می رود.وی تصریح کرد: به طور قطع این اقدام خیرخواهانه علاوه بر اینکه نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است، موجب خشنودی جامعه هدف نیز خواهد شد.

کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان میاندوآب نیز با اشاره به مشارکت فعالانه جامعه خیّرین از اقدامات و برنامه های بهزیستی، افزود: سازمان بهزیستی نگاه و اهمیّت ویژه ای به مشارکت های مردمی در پیشبرد امور حمایتی و توانبخشی دارد.

رضا همایونی ابراز امیدواری نمود تا با همراهی رسانه ها، بیش از پیش شاهد گسترش فرهنگ کمک به همنوع باشیم.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز