Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:11:04 GMT

اصفهان| آغاز طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۳۲۷۴

اصفهان| آغاز طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان در اصفهان

با آغاز ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان با هدف کمک به نیازمندان و توزیع سبد غذایی بین آنها اجرا می‌شود. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ماه پر فیض رمضان در راه است و فرصتی برای تهذیب روح و اسبابی برای راه یافتن به عرش خدا فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل ماه مبارک رمضان تنها به روزه گرفتن نیست بلکه هدف از آن توجه به نداشته‌های همنوعان است. نیازمندانی که باید مورد توجه قرار گیرند و در داشته‌هایمان شریک شوند.

در همین راستا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان تلاش می‌کند همچون سال‌های گذشته همزمان با موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیران و نیکوکاران برای دستگیری از محرومان و نیازمندان در سراسر کشور برنامه ملی همای رحمت را با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی آئین افطار و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اجرا کند.

طرح ملی همای رحمت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به طرح ملی سفره‌های مهربانی به خبرنگار تسنیم گفت: جمعیت هلال احمر همه ساله در ماه مبارک رمضان طرحی را با عنوان همای رحمت برگزار می‌کند. طرح همای رحمت با تشکیل کمیته‌های شهرستانی، برگزاری جلسات در منازل داوطلبان، ایجاد تعامل و همکاری مناسب و موثر با مسئولان محلی و شهرستانی در راستای جلب مشارکت آنان اجرا می‌شود.

محسن مومنی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج ارزش‌های انسان دوستانه با تأسی از تعالیم الهی اجرا می‌شود، افزود: این طرح در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و رشد ایمانی در ایام نزول قرآن در راستای حمایت از خانواده‌های محروم، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام المنفعه و خیریه و آگاهی بخشی عمومی نسبت به مأموریت‌ها و برنامه‌های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر است.

توزیع سبدهای غذایی میان نیازمندان

وی با اشاره به توزیع سبدهای غذایی در میان نیازمندان اظهار داشت: در مرحله نخست افراد نیازمند شناسایی می‌شوند و سپس سبدهای غذایی تهیه شده از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: در این طرح خدا پسندانه با تأکید بر حمایت از کرامت انسان‌ها به عنوان شعار محوری، بسته‌های غذایی تهیه شده بین خانواده‌های محروم، نیازمندان جامعه و خانواده‌های زندانیان و بیماران توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، خرما، گوشت، پنیر، قند و شکر، چای و کنسروجات است. همچنین جمعیت هلال احمر استان اصفهان به همت والای خیران و داوطلبان، اقدام به برپایی سفره‌های افطاری در روستاها و مناطق محروم در ایام ماه مبارک رمضان می‌کند.

مومنی از مردم سخاوتمند و نیکوکار، خیران و داوطلبان استان اصفهان خواست تا با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان و خانه‌های داوطلب شعب، کمک‌های خود شامل مواد غذایی را برای بسته‌بندی مناسب تحویل داوطلبان دهند تا پس از بسته‌بندی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

توزیع 10 هزار و 219 سبد غذایی در رمضان سال گذشته

وی با اشاره به توزیع سبدهای غذایی میان نیازمندان توسط این جمعیت در رمضان سال گذشته اظهار داشت: در ماه رمضان سال گذشته، 10 هزار و 219 سبد غذایی به ارزش بیش از 8 میلیارد و 440 میلیون ریال توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تأکید بر اینکه حمایت از کرامت انسان‌ها به عنوان شعار محوری طرح ملی همای رحمت در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از 10 هزار نفر از محرومان و نیازمندان و خانواده‌های زندانیان و بیماران از این طرح بهره‌مند شدند.

وی افزود: رمضان سال گذشته به همت والای خیران و داوطلبان اقدام به برپایی سفره‌های افطاری در روستاها و مناطق محروم به ارزش ریالی 987 میلیون و 460 هزار ریال کرده است.

امیدواریم که امسال نیز همچون سال‌های گذشته دست خیر مردم نیکوکار اصفهان برای کمک به نیازمندان بلند شود و آنها را در هر جای استان هستند شناسایی کرده و به یاری‌شان بشتابند. ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی است برای کسانی که دنبال دخیره توشه و دستگیری نیازمندان هستند.

انتهای پیام/ ت

 

 

R41346/P1336/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد