Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@17:30:01 GMT

خبر خوش پولی برای بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۳۴۱۹

خرداد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب و ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سوی هیأت دولت خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می کنند، ١٩ و نیم درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است. مابه التفاوت مربوطه به افزایش حقوق حداقل بگیران در تاریخ ٣١ اردیبهشت ماه و درباره سایر سطوح نیز در خرداد ماه پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعبه تأمین اجتماعی شمیران اظهار داشت: با افتتاح ساختمان جدید امیدواریم خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در فضای مناسب تری انجام شود.
وی تقبل ریسک های اقتصادی و اجتماعی را مأموریت اصلی سازمان های بیمه گر عنوان کرد و اظهار داشت: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید ریسک های جامعه را بپذیریم و برای تمام مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برنامه ریزی کنیم تا مخاطرات و ریسک های مختلف به مردم منتقل نشود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: مردمی مخاطب ما هستند که بیشترین ریسک های اجتماعی و اقتصادی را دارند و ما همه فعالیتمان پوشش دادن این ریسک ها است. مردم باید از خدمات ما راضی باشند و ما برای تحقق این رضایتمندی تلاش می کنیم.
دکتر نوربخش هدف نهایی تمامی اقدامات و برنامه های سازمان تأمین اجتماعی را ارتقاء خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت خدمت رسانی در ساختمان سابق شعبه شمیران مناسب نبود و با تلاش حوزه های مختلف مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان جدید افتتاح شده است.
دکتر نوربخش برخورد صحیح با بیمه شدگان و بازنشستگان را مورد تأکید قرارداد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت ما در سازمان تأمین اجتماعی باشد و این کار وظیفه تمامی همکاران است. خروجی تمامی فعالیت ها و تلاش ها و برنامه ریزی های ما باید منجر به رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان در شعب باشد و باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.
خداقلی میرزایی، مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران نیز در این مراسم گفت: بازسازی و تجهیز ساختمان جدید از اسفند ماه آغاز شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام رسیده است.
وی افزود: ١٠ درصد بیمه شدگان اداره کل شرق تهران در شعبه شمیران خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند و امیدواریم افتتاح ساختمان جدید زمینه ساز ارتقاء خدمات به جامعه تحت پوشش باشد.
لازم به ذکر است ساختمان جدید اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعبه تأمین اجتماعی شمیران در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع پل صدر، اول خیابان الهیه ، پلاک ٩ واقع شده است. برچسب ها: دکتر نوربخش ، سازمان تامین اجتماعی ، بازنشستگان ، آدرس شعبه شمیران

منبع: خرداد

کلیدواژه: دکتر نوربخش سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟