Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@06:40:12 GMT

دردسرهای یک بیانیه ضدبرجامی برای آیت الله جنتی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۳۴۴۸

پایگاه اطلاع‌رسانی مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه بیانیه‌ای را با عنوان «واکنش مجلس خبرگان رهبری به خروج امریکا از برجام» منتشر کرده بود که تنها امضای آیت‌الله جنتی رئیس مجلس را داشت. برخی از خبرگزاری‌های کشور هم با استناد به همین خبر بیانیه یاد شده - که در آن تیم مذاکره‌کننده متهم به عبور از خط قرمزها شده و از رئیس جمهوری هم خواسته شده بود که بابت خسارات برجام از ملت عذرخواهی کند- آن را موضع کلیت مجلس خبرگان قلمداد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان تأکید کرد که آنچه در بیانیه آمده حداکثر می‌تواند موضع هیأت رئیسه خبرگان باشد نه کلیت اعضا. این قبیل انتقادات سبب شد تا سایت مجلس خبرگان روز گذشته عنوان بیانیه مذکور را اصلاح کند و بنویسد«واکنش رئیس مجلس خبرگان به خروج غیر قانونی امریکا از برجام».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برجام بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند