Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:28:42 GMT

انسداد 36 حلقه چاه غیرمجاز در همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۳۹۳۴

انسداد 36 حلقه چاه غیرمجاز در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 36 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده است که موجب صرفه‌جویی یک میلیون و 973 هزار مترمکعبی منابع زیرزمینی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال روند انسداد چاه‌های غیرمجاز ادامه دارد، افزود: خوشبختانه همکاری مناسبی بین دادگستری و نیروی انتظامی برای انسداد چاه‌های غیرمجاز در همدان وجود دارد که منتج به این عملکرد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده با اشاره به اینکه روند انسداد چاه‌های غیرمجاز تسریع پیدا کرده و مماشاتی در این زمینه صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: طول چاه‌های مسدود شده در سال گذشته 29 کیلومتر و امسال بیش از 751  کیلومتر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه وضعیت منابع آبی استان همدان رضایت‌ بخش نبوده و باید حفاظت جدی از منابع موجود صورت گیرد،افزود: نیاز است تا تمام مردم نسبت به حفظ منابع آبی موجود احساس تکلیف کنند تا بتوان ماه‌ها و سال‌های آینده را مدیریت کرد.

ستوده با اعلام اینکه هزار چاه غیرمجاز برای انسداد در استان همدان شناسایی شده است، تصریح کرد: بدون هیچ مماشاتی چاه‌های غیرمجاز در استان همدان مسدود می‌شوند تا بتوان منابع آبی زیرزمینی را تعادل رساند.

وی به اکیپ‌های گشت و بازرسی اشاره کرد و گفت: 24 گروه اکیپ گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه‌های مجاز، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان به طور شبانه‌روز کنترل می کنند.

انتهای پیام/ ب

36 حلقه چاه غیرمجاز در همدان شناسایی می شوند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی چاه غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال به علت سیلاب و ریزش کوه
  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • (تصویر) حلقه‌های المپیک در آتش سوختند
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد