Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه بجنورد گفت: به همت انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه بجنورد، دومین دوره مسابقات موشک‌های آبی در دانشگاه بجنورد برگزار خواهد شد. مرتضی بهبودی دبیر انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو  گفت: به همت انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه بجنورد دومین دوره مسابقات موشک‌های آبی در دانشگاه بجنورد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بهبودی خاطرنشان کرد: این مسابقه هفتم خرداد ماه برگزار خواهد شد و تیم‌های علاقه‌مند تا ابتدای خرداد فرصت ثبت نام برای شرکت در این مسابقه را دارند.
دبیر انجمن علمی مکانیک دانشگاه بجنورد تصریح کرد: در این دوره از مسابقات موشک آبی، فقط بخش برد موشک مد نظر خواهد بود و همچنین هزینه ثبت نام برای هر تیم مبلغ ۲۰ هزار تومان است و جوایز نفیسی به تیم‌های برنده اهدا خواهد شد.
وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقه گفت: انجمن علمی مکانیک با اهدافی از جمله بروز خلاقیت و نوآوری در دانشجویان، استفاده هدفمند از تئوری‌های علمی جهت کاربردی کردن آن‌ها در یک طرح مهندسی، تمرین کار گروهی، تقسیم کار و مسئولیت پذیری و در نهایت ایجاد جو رقابت علمی در فضایی شاد و دوستانه اقدام به برگزاری چنین مسابقه‌ای کرد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد