Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@04:00:21 GMT

ناگبلزمن و آرتتا دو گزینه جدی آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۴۱۱۰

ناگبلزمن و آرتتا دو گزینه جدی آرسنال

از آرتتا و ناگلزمن به عنوان دو گزینه جدی برای هدایت آرسنال نام برده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حدود یک هفته پیش بود که منابع اسکای خبر دادند آرسنال از بین الگری و انریکه، سرمربی بعدی اش را انتخاب خواهد کرد. اکنون به نظر می رسد گزینه های اصلی سران آرسنال تغییر کرده و دو نام جدید شنیده می شود: میکل آرتتا و یولیان ناگلزمن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای اسپورتس، میکل آرتتا، هافبک سابق آرسنال و دستیار کنونی پپ گواریولا در منچستر سیتی به همراه یولیان ناگلزمن، سرمربی هوفنهایم، گزینه های اصلی هدایت آرسنال هستند.

الگری دیشب اعلام کرد در صورتی که از یوونتوس اخراج نشود، در این باشگاه خواهد ماند و از سوی دیگر، با وجود این که لوئیز انریکه به هدایت آرسنال علاقه مند است، توقعات مالی این سرمربی سابق بارسلونا، مانع از توافق او با توپچی ها شده است.

گفتنی است تا بدین لحظه هیچ پیشنهاد رسمی ای از سوی آرسنال، به دست تیری آنری یا پاتریک ویرا، اسطوره های این باشگاه نرسیده است. انتظار می رود آرسنال در همین هفته، شروع به انجام مصاحبه با گزینه های مد نظرش کند تا بلکه قبل از شروع جام جهانی، جانشین ونگر مشخص شده باشد.

پپ گواردیولا پیش تر گفته بود اگر آرسنال، به آرتتا پیشنهاد دهد، مانع پیوستن دستیارش به این باشگاه لندنی نخواهد شد اما در صورتی که او تصمیم بگیرد در منچستر سیتی بماند، به “خوشحال ترین فرد دنیا” تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است یولیان ناگلزمن قبلا اخبار مربوط به پیوستنش به آرسنال، را “شایعه” قلمداد کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال آرتتا ناگلزمن آرتتا آرسنال سرمربی آرسنال ناگلزمن نیمکت آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در دربی لندن در حالی به خانه ‏آرسنال صدرنشین می‌رود که گلزن اولش کول پالمر را در اختیار ندارد. ‏در این شرایط پیروزی برای آبی‌ها دشوار به نظر می‌رسد. ‏

در چنین شرایطی است که پوچتینو، سرمربی چلسی، امروز پیام ‏صریحی به بازیکنانش داد و از آنها خواست در مصاف با آرسنال ثابت ‏کنند که چلسی تیمی تک‌نفره نیست و بدون کول پالمر هم می‌تواند ‏بازی کرده و پیروز شود. پوچتینو خطاب به بازیکنانش جمله جالبی به ‏زبان آورد:" ثابت کنید اینجا اف‌سی چلسی است نه اف‌سی کول پالمر".‏

پالمر در تمرینهای پیش از بازی با آرسنال غایب بود و به همین علت ‏گفته می‌شود امشب در میدان حضور نخواهد داشت. ‏

پوچتینو در صحبت با خبرنگاران گفت:" اینکه پالمر نباشد برای ما ‏چالش خوبی خواهد بود. چه برای هم‌‌پستی‌هایش و چه برای همه ‏بازیکنان چلسی. من اگر جای آنها بودم انگیزه بیشتری پیدا می‌کردم تا ‏نشان بدهم که اینجا اف‌سی چلسی است و نه اف‌سی کول پالمر". ‏

سرمربی چلسی در ادامه شایعات درباره تنش در رختکن این تیم را ‏تکذیب کرد و گفت:" حرفهایی که درباره حسادت مادوئکه و جکسون ‏به پالمر زده می‌شود صحت ندارد. آنها به کالمر حسودی نمی‌کنند. ‏فقط می‌خواهند همان قرضی که به پالمر می‌دهیم را به آنها هم ‏بدهیم! نه، شوخی کردم. آنها می‌گویند هر کاری برای پالمر می‌کنید ‏برای ما هم بکنید. این خیلی هم خوب است چرا که نشان می‌دهد ‏آنها می‌خواهند در حد او درخشان باشند. و البته نشان می‌دهد که ‏اعتقاد دارند می‌توانند اندازه پالمر بدرخشند". ‏

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم