Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@21:51:08 GMT

کودک گمشده پس از 3 روز پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۴۱۹۶

کودک گمشده پس از 3 روز پیدا شد

پسر خردسال که هنگام بازی در کوچه گم شده بود، پس‌از سه روز جست و جو در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست کمالشهر کرج شناسایی و تحویل خانواده‌اش شد.

ایران آنلاین / «امیرعلی» 7 ساله عصر روز پنجشنبه در حالی که به همراه دوستانش در کوچه مشغول بازی بود، برای جمع کردن سنگریزه از آنها جدا و به‌طرز مرموزی ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسر خردسال آخرین بار توسط یکی از کارکنان درمانگاهی که در نزدیکی خانه‌شان قرار داشت، دیده شده بود، اما از آن پس هیچ رد و نشانی از او به دست نیامد. پس از شکایت خانواده این پسرکوچولو، تلاش پلیس برای یافتن وی آغاز شد.

سرهنگ مهدی سرپناه به خبرنگار «ایران» گفت: «پس از گزارش این حادثه به پلیس آگاهی شهر قدس، جست و جوها برای یافتن این پسر خردسال آغاز شد. مأموران با همراهی خانواده پسرک، علاوه بر خانه اقوام او، دوربین‌های مداربسته محل ناپدید شدن کودک و مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را مورد بررسی قرار دادند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه غروب یکشنبه کلانتری گرمدره گزارش پیدا شدن این کودک را اعلام کرد.»معاونت اجتماعی انتظامی غرب استان تهران افزود: «بررسی‌های مقدماتی نشان داد این کودک توسط یک راننده تاکسی تحویل کلانتری گرمدره شده و در این چند روز نیز در مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست کمالشهر کرج بوده است. این کودک شامگاه یکشنبه در صحت کامل تحویل خانواده‌اش شد.»دایی این کودک نیز گفت: «امیرعلی وقتی از دوستان جدا شده بود از کوچه بالایی به سمت درمانگاه رفته و چون راه برگشت را بلد نبوده، از منطقه دور شده است. آن‌طور که گفته می‌شد مأموران کلانتری گرمدره(استان البرز) پس از یافتن این کودک از آنجا که هویتش مشخص نبوده است او را به بهزیستی کرج تحویل داده و نیمه شب پنجشنبه امیرعلی تحویل مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست کمالشهر شده است. از طرفی پلیس آگاهی شهر قدس پس از گزارش ناپدید شدن امیرعلی به همه مراکز بهزیستی نامه زده بود. به این ترتیب بچه در بهزیستی کرج شناسایی شد. روز یکشنبه وقتی این گزارش به آگاهی قلعه حسن خان رسید خواهرم به همراه مأموران آگاهی به کمالشهر رفتند و کودک را تحویل گرفتند. خدا را شکر می‌کنیم که امیر علی در سلامت کامل است.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، در پیام خود از تمام افراد دخیل در یافتن یسنا تشکر کرده است.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای که از روز ۹ اردیبهشت مفقود گردیده بود، موجب شادمانی تمامی مردم گلستان گردی

در این عملیات نفسگیر ۵ روزه که از لحظه مفقود شدن این کودک آغاز گردید، نیرو‌های زیادی از سراسر استان و حتی استان‌های همجوار همکاری لازم را جهت جستجو و یافتن این کودک داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب ضمن ابراز خوشنودی از پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای از تمامی نیرو‌ها اعم از نیرو‌های داوطلبان هلال احمر سراسر استان، نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، ارتش، سپاه، بسیج، فراجا، اعضای شورای تامین شهرستان کلاله، ائمه محترم جمعه و جماعات تشیع و تسنن، فرماندار و نیرو‌های فرمانداری، بخشداران، شورا‌ها اسلامی، دهیاران، ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان و تمامی نیرو‌های مردمی که تا پیدا شدن این کودک آرام و قرار نداشتند و با تمام توان و تجهیزات در میدان حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و اجر تمامی این زحمات را از خداوند منان برای این عزیزان خواستارم.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • فیلم| «یسنا»، دختر گمشده ی گلستانی پیدا شد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • یسنا سالم پیدا شد
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»