Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:05:15 GMT

افتتاح نمایشگاه عکس اولین بانوی جهانگرد ایرانی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۴۶۷۱

افتتاح نمایشگاه عکس اولین بانوی جهانگرد ایرانی در تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، پوپه مهدوی نادر اولین بانوی جهانگرد ایرانی است که از فروردین ماه  سال ۸۲ سفر دور دنیا با دوچرخه را آغاز کرد و جهانگردی او ۱۶ ماه و ۴ روز به طول انجامید .

بانوی جهانگرد ایرانی که در طی سفر به دور دنیا ۱۸ هزار کیلومتر رکاب زده است این روزها در تبریز حضور داشته و نمایشگاه عکس وی از سفر به دور دنیا  امروز افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجراها و خاطرات سفر دختر جهانگرد ایرانی  در کتاب« مسیر صلح » در ۱۵۶ صفحه با عکس های خود او از سفر دور دنیا به چاپ رسیده است

وی سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد سفر خود می گوید: زمانی که تصمیم قطعی برای آغاز سفر گرفتم می خواستم از کشور ترکیه  آغاز کنم ولی به علت شروع جنگ آمریکا در عراق و ناامنی های منطقه این سفر را از کشور ایتالیا آغاز کردم.

مهدوی نادر گفت:  سفر دور دنیا با دوچرخه با شعار« « به نام عشق، دوستی و صلح جهانی» از ایتالیا آغاز شد و ۱۶ ماه و ۴ روز طول کشید و در این سفر کشور  فرانسه، ایتالیا، آمریکا، انگلیس، هاوایی، عربستان، هند و نپال، چین و کره جنوبی  را با دوچرخه رکاب زدم.

پوپه مهدوی نادر به دختر صلح و سفیر صلح و دوستی در تمام جهان شناخته می شود وشرکت در اجلاس جهانی صلح جوانان آخرین برنامه سفر پوپه مهدوی به حساب می آمد.

وی با حضور در این اجلاس از صلح برای تمام جهان سخن می گوید، او سفرش را با جنگ آغاز کرد و با صلح به پایان رساند. در اجلاس صلح جوانان در سال ۱۳۸۳ در کشور کره جنوبی از او به عنوان یکی از سه چهره صلح جهانی تجلیل شد.

او حالا این روزها در تبریز حضور دارد و دوست دارد در نمایشگاه سفر به دور دنیا با مردم از تجربیات این سفر حرف بزند .

نمایشگاه عکس سفر به دور دنیا با دوچرخه  در میدان ساعت- خیابان تربیت- کوچه کرباسی، خانه کلکته چی(صلح جو) روز سه شنبه و چهارشنبه  از ساعت ۱۱ الی  ۱۹ پذیرای علاقه مندان است.

کد خبر 4297095

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز كانون جهانگردي و اتومبيلراني نمايشگاه عكس بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد ماه مبارك رمضان بارش باران خطبه های نماز جمعه برجام اشتغال مشهد یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی

ملی‌پوش نوجوان تنیس روی میز کشورمان همچنان در رده بندی جهانی عنوان نخست را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ هفته سیزدهم خود را منتشر کرد و بنیامین فرجی ملی‌پوش نابغه‌ پینگ‌پنگ ایران همچنان صدرنشین رده سنی نوجوانان جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال قرار گرفت.

در این رنکینگ بنیامین فرجی با ۳۴۴۵ امتیاز همچنان بالاتر از ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن و چین رتبه نخست جدول رده سنی زیر ۱۵ سال و نوجوانان جهان را در اختیار دارد.

کد خبر 739365

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!
  • (تصاویر) ساخت اولین شهربازی دنیا با الهام از انیمه Dragon Ball در عربستان
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان آغاز شد
  • رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید؛ دالاهو ایراندوست کیست؟
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • رسمی | ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید | انجام اولین بازی در تیم ملی