Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شایسته است به دور از فضای تعارف و شعار در حوزه جوانان به شکل عملگرا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، ‌امیررضا خادم در حاشیه معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان چندان اختیار کار و فعالیت در حوزه جوانان را ندارد به طوری که ما به شکل شفاف و مشخص ماموریت‌ها و وظایف خود را به عنوان متولی این حوزه نمی‌دانیم و تنها در بخش نظارت و گزارش‌گیری سعی داریم ورود پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ضرورت حمایت از سمن‌ها و فعالان بخش‌های غیردولتی را در قالب مجموعه‌های مردم‌نهاد یادآور شد و خاطرنشان کرد: جوانان ما با شجاعت گاه موثرتر از کارکنان و مدیران دولتی عمل می‌کنند چرا که با صلابت و قدرت سعی بر انجام ماموریت خود دارند.
 معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضرورت احیای قهرمانی‌های استان اردبیل را در رشته‌هایی نظیر کشتی فرنگی یادآور شد و بیان کرد: زمانی 80 درصد کشتی‌گیران فرنگی ما در تیم ملی را جوانان اردبیلی تشکیل می‌دادند که باید چنین ظرفیت‌های عظیم احیا شود.
 خادم افزود: هر چند اردبیلی‌ها و کل مردم ایران به وجود قهرمانانی چون علی دایی و رضازاده افتخار می‌کنند اما از استان اردبیل انتظار می‌رود در رشته‌هایی همچون کشتی، وزنه‌برداری و ورزش اسکی بتوانند با توجه به توان و قابلیتی که در ورزشکاران این استان وجود دارد در بالاترین سطح بایستند.
 وی اعتبارات و پیمانه ورزش و جوانان را محدود و کوچک برشمرد و تصریح کرد: ما توان انجام تمامی کارها و ماموریت‌ها را نداریم و ضروری است مسئولان استانی با انگیزه مضاعف در باب توسعه و رشد و بالندگی قهرمانان ورزشی و جوانان توانا ورود پیدا کنند.
 معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین به آماده‌سازی تیم‌های ورزشی کشورمان در فرصت باقیمانده تا بازی‌های آسیایی اشاره کرد و افزود: ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی که نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، به دست آوریم.

‌معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان علاقمندی بانوان را برای حضور در ورزشگاه‌ها یادآور شد و بیان کرد: سال گذشته در استان اردبیل مسابقات والیبال به صورت آسیایی و جهانی برگزار شد که بانوان با رعایت همه جوانب و به دور از حاشیه در ورزشگاه حاضر شده و نیمی از سالن را پر کردند.
 خادم افزود: استان اردبیل نمونه و الگوی موفق برای حضور بانوان در سالن و میادین ورزشی است که انتظار می‌رود به دور از حاشیه‌سازی‌ها با همراهی خود خانواده‌ها در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور بانوان در میادین ورزشی باشیم.
 وی ضرورت تعامل و برقراری رابطه حسنه را با مسئولان استانی به ویژه استاندار، اعضای شورا، شهرداری و نمایندگان مجلس به مدیر کل جدید گوشزد کرد و گفت: این تعامل و ارتباط می‌تواند راهگشا در همه بخش‌ها باشد.
 معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: استان‌های کشور چندان در حوزه جلب و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش عمل نکرده‌اند که انتظار می‌رود استان اردبیل به رغم نداشتن صنایع بزرگ در این حوزه موفق ورود پیدا کند تا با حمایتی که از سوی مدیران و مسئولان انجام می‌شود در یک فضای رقابتی خوب به دور از سرخوردگی و افراط و تفریط سرمایه‌گذاران در این حوزه موفق عمل کنند.
 خادم افزود: متاسفانه در برخی فضای مدیریتی شاهد سوءاستفاده از حضور سرمایه‌گذاران هستیم که ضرورت دارد مدیران ورزش استان‌ها شجاعانه در حمایت از این بخش ورود پیدا کنند.
 
معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش و هنر دو عنصر ایجاد نشاط و شادابی و سرزندگی در جامعه هستند به طوری که با یک قهرمانی و کسب مدال از سوی ورزشکاران حتی آن کارگری که در تولید ملی کمر همت بسته است به رغم همه مشکلات روحیه بانشاط و سرزنده پیدا می‌کند و در حقیقت روح امید به تک تک افراد جامعه تزریق می‌شود.
 خادم در پایان بیان کرد: ما نباید مردم را به امید روزهای آینده امیدوار کنیم بلکه بهتر است همین امروز برای بهتر شدن حال مردم هر آنچه از دستمان برمی‌آید آن را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت پیمان شامگاه سه شنبه در ضیافت افطاری اهالی قم و کتابداران استان قم که به همت هیات خادم الرضا علیه‌السلام قم در حسینیه بنی فاطمه قم برگزار شد در سخنانی با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام و محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: جنایت های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم می‌کنیم و امید است هر چه زودتر شاهد پایان یافتن رژیم منحوس اسراییل باشیم.

وی افزود: هیات خادم الرضا علیه السلام قم در طول ۳۱ سال گذشته تاکنون برنامه های مختلفی را برگزار کرده که بخشی از این برنامه ها در حوزه کتاب و کتابخوانی بوده که این امر نشان از اهمیت توجه این هیات به امر کتابخوانی است.

رییس هیات مدیره هیات خادم الرضا علیه‌السلام بیان کرد: انتشارات خادم الرضا علیه السلام نیز در عرصه انتشار کتاب به خصوص در حوزه کتاب های نوجوانان و جوانان در طول این سالها فعالیت داشته و آثاری را به منتشر کرده است.

پیمان عنوان کرد: شب‌های قدر که در روزهای آینده پیش رو خواهیم داشت، دارای فضیلت بسیار زیادی است که در این شب برای اعمال حسنه، ثواب های بسیاری عنوان شده که برابر با هزار ماه بیان است.

رییس هیات مدیره هیات خادم الرضا علیه السلام ادامه داد: در شب قدر بهترین عمل از میان همه اعمال سفارش شده، کسب علم بیان شده است که توجه به علم و دانش را در هیچ مکتبی همانند اسلام سراغ نداریم.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان قم نیز در این مراسم بیان کرد: جامعه کتابخوان نیازمند آن است که همه اقشار فرهیخته آن اهل کتاب باشند.

مهدی توکلیان اضافه کرد: قم در عرصه ایثار و شهادت سرآمد و پیشتاز کشور است و در عرصه کتاب و کتابخوانی نیز این گونه است.

وی افزود: ۲۵ کتابخانه عمومی در قم فعالیت دارند که امید است بتوانیم با همت خیرین و مسوولان استانی این ظرفیت را افزایش دهیم.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم بیان کرد: امیدواریم نهاد کتابخانه های کشور و مسوولان استان برای افزایش شمار کتابخانه ها در قم اقدامات لازم را انجام دهد.

نرجس نیازمند بیان کرد: کتاب گنجینه بسیار فاخری است که آینده هر کشوری را می سازد و افرادی که در عرصه کتاب و کتابخوانی فعال هستند، آینده روشن تری دارند و عاقلانه تر می اندیشند.

وی ادامه داد: اکثر کتابداران در استان قم خانم ها هستند که این افراد در این حالی که رسالت کاری خود را انجام می دهند در امر تربیت فرزند نیز نقش دارند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت:باید بین مجموعه های فرهنگی استان همبستگی و ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد که در این صورت می توانیم پیشرفت های خوبی در برنامه های فرهنگی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهاجرانی نیز بیان داشت: در این مراسم کتاب «کبوترانه تا خدا» که گلچینی از دعاها و زیارت ها برای کودکان با بازنویسی و ساده سازی ترجمه توسط خانم محدثه سادات طباطبایی است رونمایی می شود.

وی افزود: ۱۳ هزار بازی و ضرب المثل ایرانی داریم که این ظرفیت بسیار خوبی برای نشر فرهنگ ایرانی است.

این نویسنده ادامه داد: ادعیه در کنار احادیث، انسان را به مسیر رشد و تعالی سوق می دهد و این دو منبع می توانند سرمنشا تولید آثار هنری در عرصه های مختلف باشد.

کد خبر 6063226

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد
  • دیدار نوروزی مدیران شرکت نفت و گاز اروندان با کارکنان غرب کارون