Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:03:23 GMT

گیرمو دل تورو تقدیم می‌کند در نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۴۸۴۵

گیرمو دل تورو تقدیم می‌کند در نتفلیکس

کارگردان برنده اسکار فیلم «شکل آب» قصد دارد همکاری خودش با شبکه نتفلیکس را با یک سریال ترسناک گسترش دهد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، گیرمو دل تورو کارگردان سرشناس مکزیکی که امسال موفق شد دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را برای اثر فانتزی علمی- تخیلی اش، «شکل آب» ببرد، می خواهد یک سریال آنتولوژی ترسناک را برای نتفلیکس بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان شناخته شده، که سابقه ساخت مجموعه انیمیشنی برنده جایزه امی «شکارچیان ترول» را همراه با نتفلیکس دارد، سریال جدیدی با نام «گیرمو دل تورو تقدیم می کند: 10 پس از نیمه شب» را کار خواهد کرد. اثری که در نام ما را یاد سریال دهه پنجاه آلفرد هیچکاک موسوم به «آلفرد هیچکاک تقدیم می کند» می اندازد و از لحاظ مضمون هم قرار است مثل همان اثر در ژانر وحشت ساخته شود. قرار است فصل اول این سریال با مجموعه داستان هایی از خود دل تورو آماده پخش شود.

گفته می شود اگرچه خود دل تورو تعدادی از اپیزودها را می نویسد و کارگردانی می کند اما سرپرستی تیمی از بهترین نویسندگان ژانر وحشت و فیلمسازان جوان را بر عهده خواهد داشت که کار بر روی سایر اپیزودها را انجام می دهند. هنوز اطلاعات بیشتر یا تاریخ شروع ساخت و انتشار پروژه مشخص نشده است.

انتهای پیام/

R1013149/P1439/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.
علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.
وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند