Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@00:15:38 GMT

کی‌روش چگونه بیت آشور را به صادق محرمی ترجیح داد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۴۹۸۵

کی‌روش چگونه بیت آشور را به صادق محرمی ترجیح داد؟

ساکرنت در گزارشی به حضور استیون بیت آشور در تیم ملی فوتبال ایران و غیبت صادق محرمی پرداخت. این نشریه این انتخاب کی‌روش را به چالش کشیده است.

به‌ گزارش ایران آنلاین، ‌ایسنا به نقل از ساکرنت نوشت: کم کم فهرست اسامی تیم‌های حاضر در جام جهانی روسیه اعلام می‌شود. در این بین بازیکنانی هم بوده‌اند که دعوت‌شان به تیم‌های ملی کشورشان با شگفتی و تعجب همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استیون بیت آشور، یکی از بازیکنانی بود که برای جام جهانی برزیل در ترکیب تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران قرار داشت اما در این رقابت‌ها بازی نکرد. از آن زمان به بعد بیت آشور جایی در تیم‌ ‌ملی ایران نداشت تا این که کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت او را برای فهرست اولیه جام جهانی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت کند. خیلی‌ها تصور می‌کردند که صادق محرمی بعد از نمایش درخشان در تیم قهرمان ایران یعنی پرسپولیس به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت شود، اما سرمربی تصمیم گرفت بیت آشور را به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت کند.
این مدافع 31 ساله که متولد کالیفرنیا است، در لیگ آمریکا فعالیت می‌کند. البته یک بار هم زمانی که یورگن کلینزمن، هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال آمریکا را بر عهده داشت این بازیکن را به تیم‌ ‌ملی آمریکا دعوت کرد که در نهایت به بازی هم گرفته نشد. او در بازی با مکزیک روی نیمکت ذخیره آبی‌ها نشست. اگر او در آن بازی برای آمریکا به میدان می رفت دیگر نمی‌توانست برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به میدان برود. به همین خاطر بود که کارلوس کی‌روش در سال 2013 این بازیکن را به تیم‌ ‌ملی ایران دعوت کرد.
بیت آشور در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید با وریا غفوری از استقلال و رامین رضاییان از اوستنده فعالیت کند. دو بازیکنی که به عقیده خیلی از هواداران شرایط بهتری از بیت آشور دارند  ولی نمی‌توان چیزی را حدس زد.
گل زیبای بازیکن ایرانی برابر دالاس شاید نشان دهنده این باشد که بیت آشور هنوز توانایی هجومی بالایی دارد و می‌تواند به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک کند.
همچنین دعوت دانیل ارزانی به تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا و لی سئونگ وو به تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی نیز از جمله اتفاقات جالب توجه در فهرست تیم‌ها از نظر ساکرنت بوده است.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، بر اساس یک نظرسنجی که روزنامه اسرائیلی معاریف انجام داده است 54 درصد از اسرائیلی رسیدن به توافق(با حماس) را بر حمله نظامی به شهر«رفح» در جنوب نوار غزه ترجیح می دهند.

همچنین بر اساس این نظر سنجی 47درصد از اسرائیلی ها بنی گانتس عضو شورای جنگ را بر بنیامین نتانیاهو ترجیح می دهند. 33 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نتانیاهو را ترجیح می دهند.

 

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • چگونه «وعده صادق» جَو اعتراضات دانشگاهی آمریکا برای غزه را تغییر داد؟