Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-09@00:23:00 GMT

شب شاعر به یاد «میرهاشم میری» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۵۰۷۷

شب شاعر به یاد «میرهاشم میری» برگزار می شود

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، چهل و سومین شب شاعر برای پاسداشت استاد میر هاشم میری فردا سه‌شنبه 25 اردیبهشت از ساعت 17 برگزار خواهد شد.
 
در این مراسم قرار است چهره‌های فرهنگی، ادبی و هنری مانند سید علی موسوی گرمارودی، حسین اسرافیلی، جواد محقق، کامران شرفشاهی، رضا اسماعیلی، محمدرضا سهرابی نژاد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در پاسداشت میرهاشم میری گرد هم آیند.
 
میرهاشم میری از پژوهشگر، ادیب و شاعر به نام نسل اول انقلاب اسلامی است که معاصر با سید حسن حسینی، سلمان هراتی، قیصر امین پور و... بوده و رباعیاتش از ابتدا مورد تحسین اهالی ادبیات بوده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شب شاعر ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرنگار تسنیم از تکریم ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان + فیلم

آیین تکریم از ۷۵۰ معلم نمونه استان اصفهان و گرامیداشت مقام معلم در اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، آیین تکریم از 750 معلم نمونه استان اصفهان و گرامیداشت مقام معلم در اصفهان برگزار شد.

محمدرضا جانثاری در این آئین ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته معلم، اظهار داشت: از همه معلمانی که در گوشه گوشه استان اصفهان در حال خدمت به جامعه هستند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که به‌ وظایف‌ خود در قبال این قشر عمل کنیم؛ برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم حرکت خوبی است اما کافی نیست و پاسداشت مقام معلم باید در همه ارکان و شئون جامعه جاری باشد به طوری که همه مردم بدانند پیشرفت، قوت و تربیتی که‌ در جامعه حاصل می‌شود، از وجود معلم سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: جامعه باید به این مهم واقف بوده و با این اندیشه زندگی کند و پاسداشت مقام معلم باید مردمی شود به شکلی که هرکس که فرزند دانش‌آموزی دارد، در روز معلم خودش را مکلف به تجلیل از مقام معلم بداند و این شیوه باعث آموزش فرزندش نیز خواهد بود؛ کسانی که دانش‌آموز ندارند، خودشان روزی دانش‌آموز بوده‌اند و می‌تواند با مراجعه به مدرسه‌ای که در آن درس خوانده‌اند، از مقام معلم تجلیل کند.

روایت تسنیم از اشتیاق معلم نمونه کشور برای تعلیم و تربیتمعلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: معلم امین جامعه است زیرا که مردم پاره تن خود را به او می‌سپارند و به همین خاطر باید مقام معلم تقویت شود.

جانثاری با بیان اینکه پاسداشت مقام معلم برای مسئولین معنای دیگری دارد، گفت: مسئولان در هر سطحی که هستند، باید تلاش کنند تا مجموعه آموزش و پرورش و معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند.

.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • همایشی برای «میرزا احمد داواشی» شاعر کرد زبان در دانشگاه کردستان
  • آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌شود
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • گزارش خبرنگار تسنیم از تکریم ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان + فیلم
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • همایش ملی میرزا احمد داواشی، شاعر بلندآوازه‌ی کُرد برگزار می‌شود
  • آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود