Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-19@23:10:01 GMT

کشف دو محموله قرص و پودر نیروزای قاچاق در گمرک گناوه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۵۶۶۲

کشف دو محموله قرص و پودر نیروزای قاچاق در گمرک گناوه

مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: ماموران گمرک ازیک فروند شناور دو محموله قرص و پودر نیروزا قاچاق با ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش جنوب نیوز، منصور بازیار، با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم  گمرکات استان بوشهر مقابله با قاچاق است که در این راستا امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید با تحقق حمایت از کالای ایرانی افزود: مقابله با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا مراحل ترخیص کالا به صورت سامانه الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر، استقرار سامانه جامع گمرکی را در گمرکات استان  مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این سامانه ضمن اینکه در تسریع فرایند ترخیص کالا موثر است از تخلفات فرایند ترخیص کالا و قاچاق جلوگیری می‌کند.

بازیار از کشف دو محموله قرص و پودر نیروزا توسط ماموران گمرک خبر  داد و خاطر نشان کرد: ماموران گمرک گناوه با هوشیاری و دقت در حین بازرسی از یک فروند شناور ورودی قرص و پودر نیرو زا کشف و ضبط کردند.
 
وی، حجم پودر نیروزا را 780 کیلوگرم دانست و گفت: این محموله قاچاق شامل 100 هزارعدد قرص و همچنین 787 کیلوگرم پودر نیروزا با ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال است . 

بازیار بیان کرد:  اقدامات قضایی مربوط به این کشف در حال پیگیری است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک انبار محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.   وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از انبار موصوف تعداد زیادی لوازم خودرو، لوازم پزشکی، لوازم برقی و الکتریکی قاچاق که در حال بارگیری داخل یک‌دستگاه خودروی کامیون بودند را کشف کردند.   سردار میرفیضی ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.   فرمانده انتظامی استان خوزستان ارزش ریالی ۲ محموله کالای قاچاق کشف شده را ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • واردات نامرئی خودرو
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟