Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@08:43:00 GMT

تبیین رادیویی سیره بهجت عارفان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۵۸۹۳

تبیین رادیویی سیره بهجت عارفان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، هم‌زمان با نهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله العظمی بهجت، فقیه عارف و مرجع عالیقدر جهان تشیع برنامه «بهجت عارفان» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.
در این برنامه ابعاد شخصیت علمی، عرفانی و اجتماعی آیت‌الله العظمی بهجت(ره) به سمع شنوندگان این رسانه دینی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تبیین فرازهای مهم زندگی پر برکت این فقیه برجسته از زبان حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی بهجت، فرزند مرحوم آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت و شاگردانش همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر تحریری، ناصری، صدیقی، آیت‌الله جوادی آملی بیان می‌شود.
برنامه «بهجت عارفان» کاری از گروه معارف، فقه و اندیشه به تهیه و سردبیری محمدمهدی صفایی و گویندگی حسین حیدری پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰:۱۵ از رادیو معارف تقدیم شنوندگان این رسانه دینی خواهد شد.
مینا احمدپور
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رادیو معارف ایت الله بهجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری اندیشه های فلسفی معلم شهید در برنامه رادیویی سوفیا بررسی می شود.

این برنامه امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ با حضور مهمانانی همچون مجید حمید زاده مدرس حوزه ودانشگاه، حسین غفاری از شاگردان شهید مطهری، حجت الاسلام عسگر دیرباز رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و حجت الاسلام مهدی جهان عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حضور خواهند داشت.

کارشناس مجری این برنامه روح الله منامی معاون علمی مجمع فلاسفه ایرانی خواهد بود و به صورت زنده نیز از اپلیکیشن ایران صدا پخش خواهد شد.

کد خبر 6092827 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا