Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور با اشاره به حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در انجام کارهای اداری از بعد از عید فطر در سراسر کشور گفت: بنا داریم دریافت کپی سایر مدارک ازسوی دستگاه‌های مختلف را برای انجام عملیات اداری تا پایان سال، حذف کنیم. امیر شجاعان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در انجام کارهای اداری از بعد از عید فطر در سراسر کشور گفت: بنا داریم دریافت کپی سایر مدارک ازسوی دستگاه‌های مختلف برای انجام عملیات اداری را تا پایان سال، حذف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مدارکی از جمله کپی مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت، گواهینامه شامل این اقدام می‎شوند.

شجاعان عنوان کرد: با استفاده از سامانه احراز هویت بر خط، متصدیان دستگاه‌ها را به پایگاه‌های مربوطه‌شان متصل می‌کنیم تا اطلاعات لازم از مراجعه کنندگان را دریافت کنند و با این روش، بحث جعل از بین می‌رود و همچنین دریافت کپی از مردم نیز از بین می‌رود و در مصرف کاغذ صرفه جویی می‌شود.

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور تاکید کرد: با ارائه خدمات سامانه احراز هویت برخط کار‌های اداری خیلی آسان می‌شود و بانک اطلاعات قوی و کاملی هم تشکیل می‌شود.

شجاعان تصریح کرد: استفاده از کارت ملی هوشمند نیز یکی از اقدامات در راستای توسعه دولت الکترونیک است که با دو ویژگی و هدف خاص پیگیری می‌شود. یکی اینکه کنترل بایومتریک و اثر انگشت افراد را کنترل کنیم و مطمئن شویم خدمتی که ارائه می‌شود به خود آن فردی است که مراجعه کرده است و دوم امضای دیجیتال افراد نیز در این کارت‌ها مدنظر است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور کارت ملی هوشمند گواهینامه کارت پایان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • شرایط صدور دستور موقت