Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@14:47:31 GMT

بیانیه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۰۰۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، متن بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس به این شرح است:

بسمه تعالی
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در هفتادمین سالروز نکبت، روز اشغال سرزمین مقدس فلسطین و تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی که نکبت آن با اقدام غیرقانونی دولت ترامپ مبنی بر انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس دوچندان شده، از مجالس کشورهای جهان، جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی آزادی خواهان جهان می‌خواهد همچنان در تداوم مخالفت خود با اقدام امریکا، از حقوق ملت فلسطین تا لغو این تصمیم و بازگشت امریکا به قوانین و معاهدات بین المللی حمایت جدی به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقدامات امریکا در حمایت کامل از جنایات سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در هفت دهه اخیر و زیر پا گذاشتن معاهدات و قوانین بین المللی در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت صهیونیست‌ها و انتقال سفارت خود به قدس بالفور جدیدی را به وجود آورده که احساسات بیش از یک میلیارد مسلمانان را جریحه دار می‌کند.
شیطان بزرگ با فراموش کردن تاریخ و سرنوشت حکومت‌ها، قوم‌ها و ابرقدرت‌هایی که در اوج قدرت سقوط کردند و تشدید خوی استکباری، جهانیان را علیه خود و رژیم صهیونیستی بسیج خواهد کرد. حضور مداخله گرانه و تحریک کننده داماد و دختر ترامپ در مراسم انتقال سفارت دهن کجی آشکاری است که نفرت و خشم علیه امریکا را افزایش می‌دهد و یادآور غم‌انگیزترین محنت‌های بی‌شمار ملت مظلوم فلسطین که میلیون‌ها نفر از آنان در چنین ایامی از سرزمین خود آواره شدند می‌باشد.
مردم و جوانان فلسطین در هفته‌های اخیر و روز نکبت با برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت، به امریکا و رژیم صهیونیستی ثابت کردند که با تداوم مقاومت و پایداری سرزمین خود را از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک خواهند نمود و انتقام روز نکبت، روز ویرانی و آوارگی، روز کشتار دیر یاسین، صبرا و شتیلا و انتقام خون شهدای فلسطین را از صهیونیست‌ها و امریکا خواهند گرفت.
افکار عمومی و جامعه جهانی می‌داند که در قبال اقدامات یکجانبه و مداخله گرانه امریکا و صهیونیست‌ها نباید چشم‌های خود را بر روی جنایات صهیونیست‌ها و مشروعیت دادن به اشغال قدس و آوارگی بیش از شش میلیون فلسطینی ببندد.
در پایان دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن محکومیت شدید پروژه امریکایی – صهیونیستی انتقال سفارت امریکا به قدس شریف، حمایت خود را از بیانیه پایانی نشست کمیته فوق العاده فلسطین که به تاریخ 97.02.24 با حضور نمایندگان پارلمان‌های 22 کشور اسلامی در تهران برگزار شد، اعلام می‌دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیانیه کنفرانس انتفاضه فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با وجودِ جمع آوریِ چادرهایِ دانشجویانِ معترض در نیویورک، صد‌ها دانشجو، دیشب در خارج از محوطه دانشگاه تجمع کردند.

معترضان؛ ضمن تاکید بر لزومِ قطع رابطه دانشگاه با رژیم صهیونیستی، آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

پلیس و نیرو‌های امنیتی در دو هفته اخیر، دستکم دو هزار و ۳۰۰ دانشجو و استاد را بازداشت کرده اند.

پلیسِ نیویورک پنجشنبه در حالی که دانشجویان در خواب بودند به چادر‌های آنها حمله و ضمن جمع آوری این چادرها؛ شماری از آنها را بازداشت کرد.

در تجمع دیشب دانشجویان این دانشگاه، شماری از یهودیان نیز حضور داشتند.

در حمله هفته گذشته پلیس به دانشگاه کلمبیا اعلام شد: پلیس از گلوله های جنگی استفاده کرده است.

پس از واکنش‌ها به این اقدام، پلیس اعلام کرد: شلیک گلوله‌های جنگی؛ ناخواسته بوده است.

شماری از دانشجویانِ دانشگاه پرینستون هم در اعتراض به همکاریِ این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

در دانشگاهِ پنسیلوانیا هم اعتراضات دانشجویی ادامه دارد.

در مؤسسه فناوری ماساچوست آمریکا؛ محل تحصن دانشجویان، حصار فلزی، قرار داده شده و پرچم‌های رژیم صهیونیستی، نصب شده تا وانمود شود محل تحصن طرفداران این رژیم است.

پس از آن که برخی دانشگاههای آمریکا از جمله کلمبیا اعلام کردند دانشجویان شرکت کننده در اعتراض را از تحصیل تعلیق می‌کنند دولت یمن اعلام کرد به این دانشجویان تسهیلاتی برای تحصیل از جمله در دانشگاه صنعا اختصاص می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی