Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان سیستان و بلوچستان از شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان بازدید کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن کارخانه "پلیمر پاکت پرند زاهدان" که با 6 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و بیش از 4 میلیون و 600 هزار دلار تسهیلات ارزی بانک صنعت و معدن راه اندازی شده تنها کارخانه تولید کیسه‌های پلی پروپیلنی شرق کشور است و محصولات این کارخانه در بسته‌بندی سیمان و مواد شیمیایی مورد استفاد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان در زمینی به مساحت 7500 مترمربع احداث شده و زمینه اشتغال 160 نفر را فراهم کرده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 به فاصله زمان اندکی از آنکه عنوان شد برخی خودروهای چینی مدیران خودرو به دلیل ایمنی پلاک نمی‌شود، کارخانه مدیران خودرو در بم آتش گرفت. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بم از مهار حریق در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو این شهرستان خبر داد. نخستین تصاویر را از این آتش سوزی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • پذیرش ۵۷ مقاله در نهمین کنفرانس ملی مکانیک سنگ ایران
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد