Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@04:09:36 GMT

اجرای طرح شمیم رمضان در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۱۴۲

اجرای طرح شمیم رمضان در سراسر کشور

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛غلامرضا حسن‌پور مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور گفت:سازمان بسیج اصناف برنامه‌های ویژه‌ای را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده که  به استان‌های کشور ابلاغ کرده است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح کشوری شمیم رمضان ویژه اصناف در سراسر کشور افزود: بر اساس این طرح روحانیون و طلاب مکلف هستند در پاساژ‌های جدیدالتأسیس مجتمع‌های تجاری و حتی بازار‌ها حضور داشته باشند تا علاوه بر ارتباط صمیمی بین کسبه به سؤالات شرعی اصناف و خریداران پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور هدف از برگزاری طرح فوق را بصیرت‌افزایی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای ارتباط بیشتر جامعه روحانیون با بازاریان قدم‌های بزرگی برمی‌داریم.
 
حسن‌پور با بیان اینکه در رمضان سال جاری راه‌اندازی محافل انس با قرآن در مساجد بازار در اولویت قرار گرفته است، بیان کرد: برگزاری مراسم افطار ساده توسط بازاریان و همچنین برخورد با متخلفین صنف‌های اغذیه‌فروش که علنی روزه‌خواری می‌کنند، از دیگر ویژه‌برنامه‌های سازمان بسیج اصناف محسوب می‌شود.
 
این مقام مسئول در پایان با تأکید بر ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان در جامعه، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند و از برترین ماه‌های سال است؛ همچنین از کسبه انتظار می‌رود در راستای رسیدگی به ایتام در ماه رمضان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلّم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه