Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@05:04:18 GMT

«بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهید شکری» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۲۷۲

«بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهید شکری» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی کشور با نام «بیمارستان شهید بهرام شکری» صبح امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با حضور سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،سردار عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه و ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت در محل بیمارستان بقیه الله افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان در هفت طبقه و مجهز به ۷۰ یونیت دندانپزشکی و همچنین بخش رادیولوژی مجزا است.

کد خبر 4297167 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح محمد علی جعفری مجلس شورای اسلامی برجام ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف علی لاریجانی دونالد ترامپ ارتش جمهوری اسلامی ایران فلسطین اسحاق جهانگیری ستاد کل نیروهای مسلح بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند

رئیس سازمان جهانی بهداشت امروز در نشستی در ژنو اعلام کرد: رفح را ترک نمی کنیم؛ اگرچه اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، «تدروس آدهانوم گبریسوس» (Tedros Adhanom Ghebreyesus) رئیس سازمان جهانی بهداشت امروز چهارشنبه در نشستی در ژنو اعلام کرد که کارکنان این نهاد با وجود تهاجم اشغالگران قدس به رفح، قصد ندارند این شهر را ترک کنند و به کمک رسانی ادامه خواهند داد.

به گزارش ریانوستی رئیس سازمان بهداشت جهانی در این ارتباط ادامه داد: اینجا سوخت کافی برای ارائه خدمات بهداشتی در جنوب غزه فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد. صدها هزار فلسطینی از درگیری در شمال غزه در مناطق تحت محاصره به جنوب غزه پناه برده اند.

«تدروس آدهانوم گبریسوس» در ادامه افزود: (رژیم) اسرائیل تهدید کرده است که به شهر رفح در جنوب نوار غزه حمله خواهد کرد و نیروهایش اکنون در حومه رفح مستقر هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: سازمان جهانی بهداشت برخی از تجهیزات را در انبارها و بیمارستان‌ها قرار داده است، اما بدون کمک‌ های بیشتر به غزه، ما نمی‌ توانیم حمایت‌ های حیاتی خود را از بیمارستان‌ ها ادامه دهیم.

این در حالیست که سازمان بهداشت جهانی امروز چهارشنبه اعلام کرد که از تحویل سوخت به این منطقه خودداری شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • بیماری‌های دهان و دندان یکی از شایعترین بیماری‌های غیرواگیر است
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • ببینید | نماز جماعت بر عرشه ناو شهید ناظری سپاه
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر