Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: شاهد بودیم که بسیاری از جوانان شیفته و عاشق در دانشگاه‌ها حضور دارند که برای ورود به جبهه اشک می‌ریختند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، حجت‌الاسلام محمد محمدیان در دومین کنگره ملی شهدای دانشجو که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با بیان تبریک به مسوولین فرهنگی دانشگاه‌ها و دیگر افراد که در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا همکاری کردند، اظهار کرد: سلام گرم رهبر عزیزمان خدمت همه شما می‌رسانم و امیدوارم نور شهیدان به همه بتابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان با اشاره به اینکه سخن گفتن از شهیدان بسیار سخت است، گفت: آنهایی که به شهادت رسیدند؛ زنده هستند، نگویید مرده‌اند، بلکه خدا فرمود حتی فکرش را هم نکنید که مرده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: روزی که امام حسین پرچم اسلام را برافراشت دو راه وجود داشت اما امروز ٣ راه وجود دارد، پذیرش ذلت، زیر بار حکومت طاغوت رفتن غیر از این راه راه دیگری نبود و در آن روز خون‌ها ثمر دادند.

وی یادآور شد: راه سوم، مقاومت و عزت و سربلندی است که ملت ما چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن می‌گیرد درحالی که ۴٠سال پنجه در پنجه طاغوت انداخت و مقاومت کرد.

محمدیان افزود: ابر قدرت دنیا نتوانست در برابر اسلام و ایران، حرفی بزند، مگر وزیر خارجه امریکا ننوشت که روزی که داعش به ایران بیاید تمام تلاش خود را می‌کند؟

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها متذکر شد: همه غربی‌ها با او همراهی کردند که منطقه را ناامن کنند، بسیاری را به شهادت رساندند اما شکست خوردند.

وی گفت: امروز، روز نکبت و روز تاسیس رژیم اشغالگر قدس است، اسراییل با تغییر پایتخت خودش اسلام را به خود آورد.

محمدیان با اشاره به اینکه خون شهید می‌جوشد، خروش ایجاد می‌کند، یادآور شد: امروز در طول تاریخ پیروان امام حسین در بزرگ‌ترین پله تاریخ ایستاده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه شهیدان زنده‌اند و این طور الهام‌بخشی می‌کنند، اظهار کرد: خدا را شاکریم که عزم و اراده‌مان در این راه است.

وی با بیان روایتی از امیرالمومنین(ع) تاکید کرد: وقتی امیرالمومنین پیروز شد همه اصحاب حلقه زدند و یکی از حاضرین گفت ای کاش برادر من هم اینجا شاهد پیروزی شما بود، حضرت گفتند برادرت که اینجا نبود دلش کجا بود؟ گفت دلش با ما بود اما نتوانست برسد، حضرت گفتند برادر تو و حتی کسانی که به دنیا نیامدند هم با ما همراه هستند و در این ثواب شریکند.

محمدیان یادآور شد: ما شاهد بودیم که بسیاری از جوانان شیفته و عاشق در دانشگاه‌ها حضور دارند که برای ورود به جبهه اشک می‌ریختند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: امروز در دانشگاه‌ها بیشتر از زمان جنگ دانشجو و اساتیدی داریم که از صمیم دل، جانشان را فدا می کنند، درست است که دیدگاه‌های مختلف و متکثر وجود دارد اما آنجا که اسم حسین(ع) بیاید همه هم صدا می‌شوند.

وی در پایان بیان داشت: مطمئن باشید که دست خدا پشت این ملت بوده و تا همیشه خدا پشتیبان این انقلاب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشهد کنگره شهدا دانشگاه فردوسی محمدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد گفت: کارگر باید از امنیت شغلی‌اش مطمئن باشد نه این‌که هر روز این نگرانی از اخراج و بی‌ثباتی در کارش داشته باشد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» رخ می‌دهد که مهم‌ترین رکن آن هم عناصر انسانی هستند لذا برای تحقق این امر به کسانی که در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی فعالیت می‌کنند توجه شود.

وی توضیح داد: باید میزان حقوق کارگران براساس تورم باشد و در تعیین هزینه سبد کالا چنین مولفه‌ای در نظر گرفته شود تا در نهایت زندگی کارگران در وضعیت بهتری قرار گیرد.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که برخی مشکلات در خصوص بیمه کارگران وجود دارد، تصریح کرد: بیمه نشدگان کارگران آسیب‌زا است که ما باید در رسیدگی به لوایح بودجه به این موضوع توجه کنیم و کمکی برای حق بیمه آنها در نظر بگیریم.

حاجی دلیگانی در پایان اظهار کرد: امنیت شغلی کارگران هم موضوع مهمی است نباید شرایط به گونه‌ای باشد که هر روز کارگر نگران ادامه کارش باشد لذا وجود ثبات در کار کارگران و به عبارت دقیق‌تر تضمین امنیت شغلی و بیمه کارگران امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری