Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-24@09:36:58 GMT

زیبا بروفه صاحب فرزند پسر شد ( عکس )

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۵۱۴

زیبا بروفه صاحب فرزند پسر شد ( عکس )

زیبا بروفه صاحب فرزند پسر شد ( عکس )  

بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران مادر شد . به گزارش ایران ناز , خانم زیبا بروفه بازیگر مشهور تلویزیون و همسر هنرمندش صاحب فرزند شدند . زیبا بروفه که همه ما اورا با بازی در محوعه مجید دلبندم می شناسیم یکی از بازیگران ایرانی است که مدتی است از بازیگری فاصله گرفته است و حال خبر مادر شدن او در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از بازیگران خوب کشورمان زیبا بروفه است که این بازیگر برای اولین بار در سال ۷۵ در فیلم شب روباه بازی کرد. زیبا بروفه با حضور در مجموعه مجید دلبندمدر سال ۷۷ به شهرت زیادی دست یافت و بسیار معروف شد.همسر زیبا بروفه پیام صابری یکی از طراحان گریم سینما می باشد.

 

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از تولد فرزندش منتشر کرد.زیبا بروفه با انتشار عکس دوم در اینستاگرامش نوشت: جان و جهان من تویى.

 

 

درمورد زیبا بروفه و همسرش بیشتر بدانید

 

زیبا بروفه Ziba Boroufeh بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۹ شهریور ۱۳۵۴ در تهران می باشد و ۴۲ سال سن دارد.

 

تخصیلات : وی دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی است.بروفه فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم شب روباه ساخته همایون اسعدیان آغاز نمود.اما حضور او در مجموعه مجید دلبندم در سال ۷۷ باعث شد وی به خوبی شناخته شود و یادها بماند.

 

ازدواج و همسرش

 

زیبا بروفه متاهل است .همسر او پیام صابری از طراحان گریم و چهره پرداز سینما است

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود فروتن مجری و کارگردان سینما، تلویزیون و رادیو در برنامه ایرانُ با اجرای حسین رفیعی خاطره‌ای را از اولین برخوردش با جعبه رادیو و تصور جالبی که از نحوه ورود انسان‌های کوچک شده به رادیو داشت را بازگو کرد.او می گوید خواهرش حورا برای اینکه هر چه او بگوید من گوش کنم صداهایی که از رادیو می شنیدم را به صدای آدم کوچک ها نسبت می داد و می گفت بچه های بد را می برند داخل این جعبه!

کد خبر 846298 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها رسانه - رادیو کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم