Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مروت قبادیان از سرریز سد گاوشان در روز گذشته نیز خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون مخزن ۵۵۴ میلیون متر مکعبی این سد پُر شده است.  وی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از آب شرب شهر کرمانشاه از سد گاوشان تأمین می‌شود، افزود: مقرر شده است سالیانه ۶۳ میلیون متر مکعب آب شرب از این سد به شهر کرمانشاه منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به اینکه پیش از این نیز ۴ سد آزادی، تنگ حمام، سلیمانشاه و زاگرس در استان سرریز شده اند، گفت: هم اکنون بیش از ۸۱۲ میلیون مترمکعب آب پشت ۸ سد در دست بهره برداری استان ذخیره است که عمده ذخیره نیز مربوط به سد گاوشان است.
قبادیان در پایان اظهار داشت: علیرغم بارش‌های مناسب امسال و سرریز سد‌های مخزنی استان، وضعیت منابع آب زیرزمینی همچنان نگران کننده است و طبق آمار‌های موجود خشکسالی‌های متوالی و برداشت‌های غیراصولی از این منابع همچنان آثار مخربی بر دشت‌ها دارد.
وی از همه مردم خصوصا کشاورزان خواست به مدیریت مصرف بهینه آب، کشت محصولات کم آب و استفاده از سیستم‌های آبیاری نوین توجه داشته باشند.




منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه سرریز سد گاوشان 98 و نیم درصد آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند

دریافت 256 MB کد خبر 6087706

دیگر خبرها

  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • دلایل سرریز کمک‌های غرب به میدان بازی منافعی به نام اوکراین
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان