Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@02:29:40 GMT

مسابقات فوتسال زنان از رسانه ملي زنده پخش شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۶۸۵

مسابقات فوتسال زنان از رسانه ملي زنده پخش شود

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-نايب رييس فراکسيون زنان مجلس گفت: زنان ورزشکار ايراني در ميادين آسيايي خوش درخشيدند و نام ايران را پرآوازه تر کردند و اميدواريم صدا و سيما سياست هاي مناسبي براي پخش زنده اين مسابقات اتخاذ کند.

فاطمه ذوالقدر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايرنا ضمن تبريک موفقيت هاي تيم ملي فوتسال زنان ايران در رقابت هاي آسيايي افزود: تيم فوتسال بانوان ايران باوجود محدوديت ها و کم توجهي هايي که وجود داشت به خوبي توانست مقام نخست بازي هاي آسيايي را به دست آورد و اين افتخار بزرگي براي ملت ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: زنان ايراني با پوشش و حجاب مناسب توانستند در ميادين آسيايي به خوبي خوش بدرخشند و نام ايران را پرآوازه تر کنند.
نماينده مردم تهران در مجلس تصريح کرد: ما از اين بانوان بسيار سپاسگزاريم و افتخار مي کنيم زيرا آنان غيرت ايراني را به نمايش گذاشتند.
ذوالقدر از حضور اعضاي تيم فوتسال زنان در مجلس خبر داد و گفت: قرار است اعضاي فراکسيون زنان و کميسيون فرهنگي مجلس هفته آينده از تيم فوتسال بانوان تقدير کنند.
وي در مورد پخش نشدن مسابقات فوتسال زنان از تلويزيون گفت: ما با صدا و سيما صحبت کرده بوديم که اين مسابقات را پخش کنند البته در جريان هستيم که وزارت ورزش و جوانان نيز مکاتباتي با رسانه ملي داشته است ولي آنان اعلام کردند طبق آيين نامه بايد بررسي کنند که امکان پخش چگونه است.
نايب رييس فراکسيون زنان مجلس ابراز اميدواري کرد صدا و سيما سياست هاي خوبي در اين زمينه اتخاذ کند تا در آينده شاهد پخش اين مسابقات از رسانه ملي باشيم. مردم تمايل دارند که اين مسابقات را از تلويزيون کشورشان مشاهده کنند.
وي که صبح امروز در مراسم استقبال از اين ورزشکاران حضور داشت، اظهار داشت: پوشش خبري خوبي از بازگشت آنان به ايران صورت گرفت، اميدواريم که صدا و سيما نيز با پخش اين مسابقات از ورزشکاران حمايت کند.
به گزارش ايرنا، تيم فوتسال بانوان ايران با برتري مقتدرانه پنج بر دو مقابل ژاپن براي دومين دوره متوالي به مقام نخست رقابت هاي فوتسال قهرماني آسيا دست يافت.
ديدار پاياني سومين دوره رقابت هاي فوتسال قهرماني زنان آسيا، بين تيم هاي ملي ايران و ژاپن در شهر «بانکوک» تايلند برگزار شد و تيم ايران با ارائه نمايشي خيره کننده در نيمه دوم به پيروزي 5 - 2 رسيد و سرود قهرماني سر داد.
اعضاي تيم ملي فوتسال بانوان امروز به تهران بازگشتند.
سيام**9121**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا