Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@10:49:29 GMT

معنوی‌نژاد: سرباز فدراسیون والیبال هستم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۷۸۰

معنوی‌نژاد: سرباز فدراسیون والیبال هستم

به گزارش پارس نیوز، 

جواد معنوی‌نژاد، بازیکن ایرانی تیم ورونا ایتالیا در جریان تمرینات تیم ملی در تهران اظهار داشت: من در هنگام ورود به ایران با درد کمر مواجه شدم و هر چه گذشت، درد آن شدیدتر شد. پزشک تیم ملی هم توصیه کرد که من استراحت کنم.

او ادامه داد: من در هفته‌های ابتدایی لیگ ملت‌های والیبال، همراه تیم ملی نیستم و در تهران خواهم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من زمانی که در ایتالیا بودم، هیچگونه مشکلی نداشتم و حتی در بازی آخر که 5 سته هم شد به میدان رفتم اما در پرواز به دلیل خستگی، این درد به سراغم آمد.

معنوی‌نژاد در پایان گفت: هدف ما در حال حاضر، لیگ ملت‌های والیبال است و بعد از آن در مورد تورنمنت‌های پیش رو برنامه ریزی و صحبت می‌کنیم. من سرباز فدراسیون هستم و در هر کجا که صلاح بدانند چه در تیم ملی و چه در تیم «ب» و بازی‌های آسیایی به میدان خواهم رفت.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایتالیا ایران تیم ملی بازی والیبال والیبال ورزش پارس کشور پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا