Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@12:57:25 GMT

سال تحصیلی در مدارس پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۲۶۸۹۵

سال تحصیلی در مدارس پایان یافت

به گزارش پارس نیوز، 

نجات بهرامی افزود: اصل بر برگزاری کلیه جلسات آموزشی بر اساس مصوبات شورای عالی است و در صورتی که برنامه‌های درسی اجرا شده و به اتمام رسیده باشد مدیران می‌توانند در خصوص حضور دانش آموزان با انعطاف تصمیم گیری کنند.

معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: البته امتحانات در برخی پایه‌های ابتدایی مانند پایه ششم به خردادماه کشیده می‌شود که بدیهی است دانش‌آموزان این پایه‌ها باید برای انجام امتحانات در مدرسه حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهرامی ادامه داد: در سایر مقاطع تحصیلی غیر از دوره ابتدایی، دانش آموزان تا پایان امتحانات و اتمام برنامه‌های آموزشی در مدرسه حضور خواهند داشت.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش مدرسه ماه رمضان پارس مدارس تحصیل پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۲۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید